Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67600 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049936 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
DGammelgaard skrev:Hvordan kan man fyren sige nej til de guns?
What! skrev:Tak skal i ha'DGammelgaard skrev:Hvordan kan man fyren sige nej til de guns?
Hvis han siger nej, så anklager jeg ham bare for at være misundelig på mine guns, kaster med håret og går fornærmet derfra.
Nick9000 skrev:WHAT!, hvorfor træner du i Fresh Fitness? Kom dog ned i SPH.
Nick9000 skrev:WHAT!, hvorfor træner du i Fresh Fitness? Kom dog ned i SPH.
Mågens skrev:Lækre tights!
DGammelgaard skrev:De tights der er awesome! Og jeg elsker at du skrev "Squat(ikke over nogen)"God bedring Superwoman
8800 skrev:Loggen er startet godt
Mht. fransk pres med håndvægte:
What! skrev:8800 skrev:Loggen er startet godt
Det vil jeg helt sikkert prøve på mandag, tak for hjælpen
8800 skrev:What! skrev:8800 skrev:Loggen er startet godt
Det vil jeg helt sikkert prøve på mandag, tak for hjælpen
Alternativer kunne være dips, pushdowns eller måske OH db exstensions.
Og det var så lidt. Det er jo derfor du har en log.
What! skrev:De flotte nye tights - som helt sikkert skal bruges til træning. Hvis de altså ikke er gennemsigtige.
What! skrev:Nick9000 skrev:WHAT!, hvorfor træner du i Fresh Fitness? Kom dog ned i SPH.
Det spørgsmål er jeg også begyndt at stille mig selv. Har overvejet SPH så måske kommer jeg snart derned i stedet
Aagi-e skrev:What! skrev:De flotte nye tights - som helt sikkert skal bruges til træning. Hvis de altså ikke er gennemsigtige.
Pyt hvis de er, du skal bare have noget under
Nick9000 skrev:Lol, Carsten!What! skrev:Nick9000 skrev:WHAT!, hvorfor træner du i Fresh Fitness? Kom dog ned i SPH.
Det spørgsmål er jeg også begyndt at stille mig selv. Har overvejet SPH så måske kommer jeg snart derned i stedet
Der er én gratis prøvetræning, så gør dog det, vi er rigtig søde og kloge. Men vent til du er blevet rask, ellers får du skæld ud!
MariaGL skrev:Jeg følger lige med her!
Og så skal du lige have den her:+ Jeg synes du er sej!!
DGammelgaard skrev:Det er det vi er her for!! Fuck da dem, hvis de mener at det er grimt! IMO er folk fuldstændig forkert på den! Folk siger "ej det er klamt med muskler! Og du skal heller ikke blive for tynd!" Nej selvfølgelig er det ikke kønt at være gigantisk og pumpet, eller anoreksi-tynd, men sådan er det jo heller ikke. Personligt synes jeg det grimmeste er at være tyk(lyder måske lidt hyklerisk, når jeg selv vejer 110 med en høj fedt% men det er af ikke-kosmetiske grunde) Jeg synes du skal give dem den helt store sviner, hvor du forklarer det til dem så de fatter det. Det kan ikke passe at du ikke kan træne og gøre hvad du vil(som er sundt!) for din egen krop, uden at folk skal rakke ned på dig!
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster