Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheNextArnold skrev:http://bodybuilding.dk/artikler/traeningsprogrammer/hsthypertrophyspecifictraining.php

TheNextArnold skrev:tillad mig at anbefale HST hvis du går efter masse

Rasmus Ladefoged skrev:Til natmåltidet vil kassein protein være et must, personligt napper jeg lige lidt rugbrød også =)
Så vil jeg sige, at HST er et godt program, men jeg vil give Poliquin ret, at det er sært at TUT, tonnage, intensitet bliver sat ned i løbet af programmet, det burde jo være omvendt, da man på den måde for mest ud af progression. Efter en dekon er kroppen jo frisk til lave kg, få set og reps, hvor man vil være nød til at hæve disse senere.

Rasmus Ladefoged skrev:Til natmåltidet vil kassein protein være et must, personligt napper jeg lige lidt rugbrød også =)
Så vil jeg sige, at HST er et godt program, men jeg vil give Poliquin ret, at det er sært at TUT, tonnage, intensitet bliver sat ned i løbet af programmet, det burde jo være omvendt, da man på den måde for mest ud af progression. Efter en dekon er kroppen jo frisk til lave kg, få set og reps, hvor man vil være nød til at hæve disse senere.

TheNextArnold skrev:
arh det er ikke et must, mælk og rugbrødsmadder med kødpålæg kan også gøre det.
hvor siger han det?

TJ skrev:Husk nu at det oprindelige HST har 2 uger med excentrisk træning og det er ikke tilrådeligt at nøjes med 2 sæt hvis du undlader de sidste to uger. Derudover følger det jo bare en progression i intensitet?

TJ skrev:Rasmus Ladefoged skrev:Til natmåltidet vil kassein protein være et must, personligt napper jeg lige lidt rugbrød også =)
Husk nu at det oprindelige HST har 2 uger med excentrisk træning og det er ikke tilrådeligt at nøjes med 2 sæt hvis du undlader de sidste to uger. Derudover følger det jo bare en progression i intensitet?

Rasmus Ladefoged skrev:TheNextArnold skrev:
hvor siger han det?
Nu består mælks protein indhold jo primært af mælk, og det var det jeg mente =)
Ehm, i en log

Illisher skrev:TJ skrev:Rasmus Ladefoged skrev:Til natmåltidet vil kassein protein være et must, personligt napper jeg lige lidt rugbrød også =)
Husk nu at det oprindelige HST har 2 uger med excentrisk træning og det er ikke tilrådeligt at nøjes med 2 sæt hvis du undlader de sidste to uger. Derudover følger det jo bare en progression i intensitet?
Nu er jeg blevet frarådet at kører excentrisk træning, da jeg ikk har mere end et lille års erfaring.
men fik da stadig anbefalet at kører 15*2 15*2 - 10*2 10*2 - 5*2 5*2
Hvad vil du så mene man skal kører når man nu ikke kører med de sidste 2 uger? flere sæt?

rallen skrev:Rasmus Ladefoged skrev:TheNextArnold skrev:
hvor siger han det?
Nu består mælks protein indhold jo primært af mælk, og det var det jeg mente =)
Ehm, i en log
Ja det gør det.
- tror du mener det primært består af kassein, end valle, det er vidst en 80/20 ratio skulle jeg mene.

AmK skrev:Jeg skal til at starte HST fra på mandag af.. Men vil høre om der er et godt alternativ til Bent over barbell rows da jeg har lidt problemer med at få denne øvelse til at lykkedes for mig

Men den rammer godt 

AmK skrev:Jeg var lige oppe og teste min 5RM idag, og fik den egentligt til at fungere meget godt.. Så jeg holder mig til den i første omgang. Men tak for de fine forslag alligevel... Nu glæder jeg mig bare til at komme igang mandag

Støttrup skrev:Nu gad jeg ikke lige at læse alle posts, men jeg vil ikke anbefale HST til dig endnu(!)
Det er ikke et helt begynder program(du har trænet i 3 mdr med.. - god fremgang tillykke!) og du vil få meget mere ud af dit squat program eller det andet "fundament" program der ligger her på siden, fordi de presser din krop bedre end HST.
Da du stadig er begynder vil du få rigtig meget "begyndergain" ud af at køre tungere end ved at køre 60-80% de 3 første uger af HST programmet..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster