Hej allesammen!
Lidt Om Mig:
Jeg er 18år gammel og jeg studerer på Borupgaard Gymnasium i Ballerup. Det er normalt også her jeg udfører min træning da gymnasiet har et ganske udmærket træningsrum.
Jeg har trænet siden november 2007. Jeg Startede med bodybuilding med det var ikke rigtigt min stil (no offence mod jer der dyrker det på højt plan
Men her i foråret 2008 begyndte jeg sammen med nogle venner at lave nogle 1RM tests og jeg fik stor interresse inden for styrketræning
Stats fra August 2008:
Bænk: 85Kg
Dødløft: 145kg
Squat: 125Kg
Vægt: 85 Kg
Fedt%: Ca. 14,5
Mål:
General Styrke, kondition og smide en lille smule af det overflødige fedt:)
Ingen mål om konkurrencer lige PT men hvis det kommer til stykket vil det nok være strongman der vil tiltrække mig mest.
Gennemførte Programmer:
Bedre i bænk på 7 uger (fra arkivet) (+17,5Kg i 1RM Bænk)
En halv smolow Jr (+7,5Kg i millitary press)
(afbrudt gundet sygdom)
Sheiko B1 (+5Kg bænk, +25Kg Squat, +15Kg Dødløft)
Nuværende Program:
Disco-pump sheiko way! - se med fra side 3
herudover også 3 gange løb ugentligt.
Som et lille ekstra led i min træning (eller tidsfordriv, kald det hvad i vil) øver jeg mig i at stå på hænder, dette gør jeg som regel på mine cardio dage, det er lidt fornyende og ganske underholdende:D
Jeg følger ingen kostplan, spiser stort set hvad jeg vil men det er stadig sundt;)
Kosttilskud:
Nada
Herudover er jeg i gang med at læse Stephen R Coveys "7 Gode Vaner" som jeg blev tiltrukket af da jeg læste tråden her på forummet om mental træning:)
Så er der vidst kun tilbage at gå i gang med træningen, tak fordi i læser med

Det er da ikke så nemt at holde en paraply mens man pushpresser