Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

NationGYM skrev:Jeg har læst meget om det, men vil bare gerne vide information fra nogen med erfaring.. ikke bare hvad jeg har læst.
Hvis du ikke gider at dele erfaringer om MP livet, så er der ingen grund til at du er her.. Du hjælper ikke?

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

NationGYM skrev:Jeg tror ikke at i forstår min pointe. Jeg er ligeglad med alt hvad jeg har læst. Jeg vil gerne læse noget herinde fra ERFARINGER.
Det er jo kun det for det meste der betyder noget. Til dem der kommer med spam har ikke engang selv været Mp'er. Kan i ikke bare undlade at kommenter da jeg syntes at det er for træls at skulle diskuterer?
Læs emnet igen og spørg dig selv, hvad kan jeg tilbyde?

NationGYM skrev:Er der nogle der har lidt erfaring med Militær Politiet og kan fortælle noget om det?
Hvordan er jobbet?
Hvornår møder man op?
Hvor foregår tingene?
Bliver man tit udsendt?
Del jeres erfaringer, kunne godt tænke mig det nemligt.

NationGYM skrev:Bliver han tit udsendt til udlandet? Hvad gør han til dagligt normalt?

NationGYM skrev:Hvornår møder han på jobbet? hvor mange timer arbejder han? syntes han at der er for hårdt?

Beefboy skrev:Jeg har lige været på TSE kursus med en flok MP elever, og det er ik for tøsedrenge.. Du skal gerne tage 3+km på en cooper, og være i stand til at gå 20+km med oppakning. Bare et par af de sjove ting
NationGYM skrev:Hvornår møder han på jobbet? hvor mange timer arbejder han? syntes han at der er for hårdt?

NationGYM skrev:Tak for informationen, men Jægerkorpset er det hårdeste.
Mere information kunne være rart

NationGYM skrev:Tak for informationen, men Jægerkorpset er det hårdeste.

Rckejser skrev:NationGYM skrev:Tak for informationen, men Jægerkorpset er det hårdeste.
Faktisk med de nye optagelsekrav ved skolerne skal MP faktisk kunne løbe hurtigere/længere end Jægerkorpset og resten af prøverne ligger faktisk meget op af hianden så der er ikke den store forskel, i optagelsekrav

Hellum skrev:Rckejser skrev:NationGYM skrev:Tak for informationen, men Jægerkorpset er det hårdeste.
Faktisk med de nye optagelsekrav ved skolerne skal MP faktisk kunne løbe hurtigere/længere end Jægerkorpset og resten af prøverne ligger faktisk meget op af hianden så der er ikke den store forskel, i optagelsekrav
Det er muligt det er sådan rent fysisk, men det er så den mindste del af jæger og frømands udd

Rckejser skrev:Hellum skrev:Rckejser skrev:NationGYM skrev:Tak for informationen, men Jægerkorpset er det hårdeste.
Det er muligt det er sådan rent fysisk, men det er så den mindste del af jæger og frømands udd
Fuldstændig rigtigt, men man skal ikke tror at MP ikke har sølle HBU-like optagelseskrav,
Men hvem helved gider også være en jordbær hjelm.. tsk tsk tsk

NationGYM skrev:Er der nogle der har lidt erfaring med Militær Politiet og kan fortælle noget om det?
Hvordan er jobbet?
Hvornår møder man op?
Hvor foregår tingene?
Bliver man tit udsendt?
Del jeres erfaringer, kunne godt tænke mig det nemligt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster