Er blevet kaldt til forsvarets dag, og til rekrutering og blevet valgt,
Bliver man tjekket for doping når man kommer ind i militæret? Eller er de ligeglade med sådan noget?
( Ikke fordi jeg har taget noget, men overvejer det bare! )

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Anker skrev:Nej det gør de ikke. De skal bare måle vægt, højde, syn, hørelse osv. og så skal du se på diverse propagandafilm omkring forsvaret.
Og så er der simpelthen så meget ventetid. Man venter og venter, og når man tror man er færdig med at vente, så venter man lidt mere.

BHedegaard skrev:Anker skrev:Nej det gør de ikke. De skal bare måle vægt, højde, syn, hørelse osv. og så skal du se på diverse propagandafilm omkring forsvaret.
Og så er der simpelthen så meget ventetid. Man venter og venter, og når man tror man er færdig med at vente, så venter man lidt mere.
Det er også værd at nævne at man altid har pisse travlt med at komme til at vente
Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

godav skrev:Hehe jeg kan så sige at ventetiden ikke bliver meget bedre selvom man er fast ansat

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 84 gæster