Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Misterhamper skrev:Jeg kører den øvelse, jeg bedst kan smide flere og flere kg på, så jeg derved kan vokse af den.

Reker skrev:Hvilken bruger i? + og - ved de 2?
Har selv kørt military i en månedes tid, går fint osv, men alle andre køre Shoulder press.
Hva synes i?

8800 skrev:DB shoulderpress kræver mere stabiliserende arbejde i skuldrene stort plus.
Military aktiverer i høj grad også brystet, plus.
Måske skifte mellem de to hvis du træner et 2-split?
Ved af erfaring at DitStudie har nogle gode db's og bænke til at køre db shoulder press!

Blitz skrev:Reker skrev:Hvilken bruger i? + og - ved de 2?
Har selv kørt military i en månedes tid, går fint osv, men alle andre køre Shoulder press.
Hva synes i?
Godt nok kan jeg løfte mindre i military, men fortrækker klart den, da den er mere funktionel og har den også den øverste del af patterne som synergi.

Tovehest skrev:Blitz skrev:Reker skrev:Hvilken bruger i? + og - ved de 2?
Hva synes i?
Godt nok kan jeg løfte mindre i military, men fortrækker klart den, da den er mere funktionel og har den også den øverste del af patterne som synergi.
Hvordan kan military være mere funktionel, og i forhold til hvad?

Bay skrev:Tovehest skrev:Blitz skrev:Reker skrev:Hvilken bruger i? + og - ved de 2?
Hva synes i?
Stående skulderpres er mere funktionelt end siddende skulderpres, da stående skulderpres kræver mere core-stabilitet.

8800 skrev:Bay skrev:Tovehest skrev:Blitz skrev:Reker skrev:Hvilken bruger i? + og - ved de 2?
Hva synes i?
Stående skulderpres er mere funktionelt end siddende skulderpres, da stående skulderpres kræver mere core-stabilitet.
Ved håndvægte aktiverer du dog flere stabiliserende muskler sådan som jeg har forstået.
Et kompromis kunne være stående db presses... Evt one arm

Bay skrev:8800 skrev:Bay skrev:Tovehest skrev:Blitz skrev:Reker skrev:Hvilken bruger i? + og - ved de 2?
Hva synes i?
Ved håndvægte aktiverer du dog flere stabiliserende muskler sådan som jeg har forstået.
Et kompromis kunne være stående db presses... Evt one arm
Jeg har hverken nævnt stang eller DB i mit indlæg - jeg har kun nævnt forskellen med stående og siddende presMen jo, DB pres kræver et større arbejde for stabilisatorene

Tovehest skrev:det der siddende skulder pres er overvurderetStående one arm press ftw

cj8000 skrev:Tovehest skrev:det der siddende skulder pres er overvurderetStående one arm press ftw
Og hvad bygger du dette på?
Mange (gæt omkring 99%) af de store drenge bruger netop denne øvelse til overall masse på deltsne

Tovehest skrev:cj8000 skrev:Tovehest skrev:det der siddende skulder pres er overvurderetStående one arm press ftw
Mange (gæt omkring 99%) af de store drenge bruger netop denne øvelse til overall masse på deltsne
Det skulle ikke forståes så seriøst, har intet imod siddende skulder pres. Jeg vil dog til enhver tid vælge stående pres fremfor siddende, da det passer bedst til mine mål. Masse på deltsne siger mig intet

cj8000 skrev:Tovehest skrev:cj8000 skrev:Tovehest skrev:det der siddende skulder pres er overvurderetStående one arm press ftw
Det skulle ikke forståes så seriøst, har intet imod siddende skulder pres. Jeg vil dog til enhver tid vælge stående pres fremfor siddende, da det passer bedst til mine mål. Masse på deltsne siger mig intet
Eftersom vi er under "fitness og bb" går jeg blot ud fra at det er det topicstarter ønsker

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster