Noget der springer i øjnene?
Jeg er 178 høj og vejer ~ 90kg. Bf aner jeg ikke, men mon ikke den er på ~ 16-18 %.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Larsen123 skrev:Det ser fornuftigt ud! Jeg synes, at det giver ret meget sig selv, hvad du skal gøre i forhold til cut. Du får alligevel mine bud her:
Morgenmaden ville jeg ikke ændre.
I forhold til cut ville jeg droppe rugbrød/fiskefrikadellen klokken 08.00-10.00. Du får tæt på 400 kcal umiddelbart efter morgenmad. Spis i stedet en lille snack med mørk chokolade/mandler eller et stykke frugt/mandler 3 timer efter morgenmaden. Der er mange muligheder. 250-300 kcal burde gøre det.
Din frokost kunne indeholde mindre brød og mere æg/fisk/kød/grønt. Evt en skive brød, 2-3 æg/1-200 gram fisk eller kød og så gulerødder/tomat/peberfrugt for resten. Varier det lidt fra det til dag.
Drop weightgainer efter træning. Du får rigeligt protein fra din shake. Spis en banan ved siden af.
De to sidste måltider ville jeg ikke nødvendigvis ændre. Gå efter økologisk peanutbutter. Det der nutz er fyldt med salt og sukker.
EDIT: I forhold til bulk ser det fint ud. Der skal du bare øge mængderne så du ligger i energioverskud.

Larsen123 skrev:Ren whey og en banan eller to on the side. Det er efter min mening rigeligt sukker. Jeg spiser selv kun en lille banan, og det har jeg helt fine erfaringer med. Omkring en time efter træning spiser jeg så et større måltid.
"Weight gainer" og "cut". Det er umiddelbart to ting, der ikke helt går hånd i hånd. Selvfølgelig kan det lade sig gøre, så længe, at du ligger i energiunderskud, men jeg ville selv skære det ud af min kostplan.
Alternativt kan du også skære ned på mængden af weight gainer i din shake.

JesperN skrev:Larsen123 skrev:Ren whey og en banan eller to on the side. Det er efter min mening rigeligt sukker. Jeg spiser selv kun en lille banan, og det har jeg helt fine erfaringer med. Omkring en time efter træning spiser jeg så et større måltid.
"Weight gainer" og "cut". Det er umiddelbart to ting, der ikke helt går hånd i hånd. Selvfølgelig kan det lade sig gøre, så længe, at du ligger i energiunderskud, men jeg ville selv skære det ud af min kostplan.
Alternativt kan du også skære ned på mængden af weight gainer i din shake.
WG er jo i princippet bare carbs og proteiner, jeg ser det bare som det, og ikke som en egentlig WG. Jeg har altid bare kørt whey ned efter træning, men her de sidste par måneder har jeg indtaget 50/50 af carbs og protein. Jeg mener bare at have læst mig til, at PWO shaken lige præcis er der hvor man IKKE skal spare på sine carbs, men jeg har aldrig decideret cuttet før, så jeg er mere end åben for forslag.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster