Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sniper skrev:Ja overskriften siger vel det meste, men lad min lige uddybe lidt.. Det sidste stykke tid har jeg mistet lysten til at spise fuldstændig.. Og jeg er hverken sulten eller føler behov for energiindtag. Jeg forsøger self. at indtage så meget som muligt, men har bare ikke lyst til mad.. Det er jo lidt problematisk i træningsøjemed da dette self,. ikke gavner min træning..
I dag f.eks. har jeg indtaget
1 krydderbolle
nogle kiks
1 shake
0.4 L skummetmælk
0.4 L kakaomælk
(hvor meget af det er mig selv der har presset mig til at indtage det)
Rundt regnet ikke mere end 800-1000kcal og da min ligevægt ligger på 3500kcal plus dagens træning (1times tid ~ 400kcal) kan vi jo hurtigt blive enige om at den er helt gal..
I har sikkert også oplevet perioder hvor man ikke gider/har lyst/kan spise, hvad gør i for at få motivationen til at spise op igen..?

Sniper skrev:Okay.. Forsøger jeg fra imorgen og håber det hjælper..

Bondi skrev:Bare Bondi havde det sådan![]()
Hvis du har det sådan, må du sørge for at have alt hvad du bedst kan lide ved hånden og så ellers kører noget flyende eller bars indenbords. Og så ikke for meget cardio i den periode der

*JJ* skrev:Prøv at "kick-starte" din morgen med rosiner og appelsinjuice. På den måde får du hurtige kulhydrater og fibre ud i kroppen så den "vågner" op. Det har jeg læst skulle give appetit osv.
CJ8000 skrev:Prøv at spis på faste tidspunkter. Små portioner som skal end. Kl (6)-8-10-12-14-16-18-20-22
Hvis det ikke går så smid flydende mad ind. Shakes, yogurt osv.
Kuglen skrev:hvordan kan man miste lysten til mad???!! det forstår jeg ikke... Stort smil
sniper.. din lyst til mad var da bestemt ikke forsvundet da vi var til dm Blink
spis noget pasta, dette udvider din mave sæk. det har jeg selv brugt i perioder hvor jeg ikke har kunnet spise nok..

Bondi skrev:Bare Bondi havde det sådan
Hvis du har det sådan, må du sørge for at have alt hvad du bedst kan lide ved hånden og så ellers kører noget flyende eller bars indenbords. Og så ikke for meget cardio i den periode der

GoingBiG skrev:Færdigkøbte protein shakes, og energidrikke! Højt kcal indhold, og nemme proteiner.Det er nemt og hurtigt.
Gætter lidt på at du faktisk heller ikke har lysten til at forberede maden. Der er i hvert fald tit sammenhæng mellem de to ting for mig, også er ovenstående løsning jo ret ideel.
Kunne være man skulle investere lidt i det eller måltidserstatnings-shakes selvom jeg aldrig har haft den helt store fidus til noget sådan..

Gozo skrev:Sniper skulle vel ikke have mødt en sød tøs og blevet lidt små forelsket???
kunne jeg da aldrig finde på..

Gozo skrev:Husker du at lave noget lækkert mad og ikke bare tøre ris med kylling?

Gozo skrev:Det lyder godt nok underligt. Måske du skulle give lægen et kald, hvis det ikke snart bliver bedre.

MC skrev:Drik noget kakao skummetmælk! Det kan sku altid hældes ned, og der er masser kalorier samt protein i![]()

Sniper skrev:Gozo skrev:Det lyder godt nok underligt. Måske du skulle give lægen et kald, hvis det ikke snart bliver bedre.
Neej, det går over.. Skal bare lige i gang med at spise igen..Presser lidt ekstra på dag for dag og så er den hjemme igen snart.. Jeg er jo igang med bulk, så..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster