men mit bryst vokser ikke lige meget hva jeg gør så ville lige hør om i har nogle gode råd i kunne give mig
og nægter og tage nogen form for dopin lige meget hvad

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
men mit bryst vokser ikke lige meget hva jeg gør 

foldby skrev:hej alle sammen er en dreng på 17 snart 18år har snart trænet 1½ årmen mit bryst vokser ikke lige meget hva jeg gør
![]()
så ville lige hør om i har nogle gode råd i kunne give mig

foldby skrev:hej alle sammen er en dreng på 17 snart 18år har snart trænet 1½ årmen mit bryst vokser ikke lige meget hva jeg gør
![]()

Kolditz skrev:foldby skrev:hej alle sammen er en dreng på 17 snart 18år har snart trænet 1½ årmen mit bryst vokser ikke lige meget hva jeg gør
![]()
3 Punkter.
1: Sæt dig ind i tingene læs artiklerne på sitet
2: Få sat dig et mål, uden tålmodighed ingen gevinst
3: Vi opfodre ingen på sitet til doping, så en anden gang, tænk dig om inden du slynger mundlort ud af kæften.

Kolditz skrev:foldby skrev:hej alle sammen er en dreng på 17 snart 18år har snart trænet 1½ årmen mit bryst vokser ikke lige meget hva jeg gør
![]()
3 Punkter.
1: Sæt dig ind i tingene læs artiklerne på sitet
2: Få sat dig et mål, uden tålmodighed ingen gevinst
3: Vi opfodre ingen på sitet til doping, så en anden gang, tænk dig om inden du slynger mundlort ud af kæften.

Kolditz skrev:3: Vi opfodre ingen på sitet til doping, så en anden gang, tænk dig om inden du slynger mundlort ud af kæften.

træner 3 muskel grupper om dagen og holder fri lør/søn

foldby skrev:træner ikke efter noget spisifikt programtræner 3 muskel grupper om dagen og holder fri lør/søn
så vis i har et fedt progarm og en fed kostplan

foldby skrev:træner ikke efter noget spisifikt programtræner 3 muskel grupper om dagen og holder fri lør/søn
så vis i har et fedt progarm og en fed kostplan

foldby skrev:hva helvede betyder alt det der
squat 4x10
mili press 4x10
dips 4x10
BOR 4x10
chins up 4x8-10

kasper9460 skrev:Kolditz skrev:3: Vi opfodre ingen på sitet til doping, så en anden gang, tænk dig om inden du slynger mundlort ud af kæften.
Sikken en besked at få. Hvis han ikke kender forumet kan han jo ikke vide hvad der er for nogle folk der er her inde. så rooolig

squat 4x10
mili press 4x10
dips 4x10
BOR 4x10
chins up 4x8-10

squat 4x10
mili press 4x10
dips 4x10
BOR 4x10
chins up 4x8-10

Kolditz skrev:kasper9460 skrev:Kolditz skrev:3: Vi opfodre ingen på sitet til doping, så en anden gang, tænk dig om inden du slynger mundlort ud af kæften.
Sikken en besked at få. Hvis han ikke kender forumet kan han jo ikke vide hvad der er for nogle folk der er her inde. så rooolig :wink:
Nemlig, og det er netop lige derfor det er mundlort. Du går jo ikke ind i føtex og sviner dem til fordi netto røv rendte dig?.
Man læser lige lidt på forumet, og finder ud af hvem man skriver med, inden man beskylder andre!.

ikk træn de samme øvelser hver gang

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster