Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moqensen skrev:Mener at en af mine venner har sådan en til hans iPhone. Prøv at søge på iPhone programmer, og se om den kommer frem.

Pind skrev:Hvad er der galt med papir og blyant? Tlf. burde alligevel ligge i skabet når man træner så der ikke er fokus på den. ;)

r det denne tråd, du søger?ØbroMorten skrev:Jeg stjæler lige topic:
Jeg leder efter en app, som der er 2 it-drenge der har udviklet inden for det sidste halve års tid. De oprettede en tråd og spurgte efter personer der ville teste programmet for dem. Der var så vidt jeg husker mange der tilmeldte sig. Ringer der en klokke? I så fald, er det er program der stadig er til at få fingrene i?

henning skrev:r det denne tråd, du søger?ØbroMorten skrev:Jeg stjæler lige topic:
Jeg leder efter en app, som der er 2 it-drenge der har udviklet inden for det sidste halve års tid. De oprettede en tråd og spurgte efter personer der ville teste programmet for dem. Der var så vidt jeg husker mange der tilmeldte sig. Ringer der en klokke? I så fald, er det er program der stadig er til at få fingrene i?
Henning

Garik skrev:Kan det passe, det hedder SimpleFitness eller lignende? http://www.simplefitness.dk/
De søgte i hvert fald en hulens masse beta-testere for et stykke tid siden.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster