Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Johnyboi skrev:Ja, som titlen så fint antyder, er jeg fandeme træt af dobbeltmoral!
Trunten elsker den krop jeg får af min træning, men hun bliver pisse sur, når jeg skal ned og træne, eller når jeg lige skal have en ekstra omgang mad, fordi jeg ikke kune spiser 2 gange om dagen.....
nå, i skal ikk lide under mit sure opstød. er der andre der ligeledes har oplevet uforståenhed overfor hele det her fantastiske BB påfund? eller måske ligefrem dobbeltmorale?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Critter skrev:
En af mine venner har haft lignende problem. Han var på krudt, hvilket hans kæreste syntes var en dårlig ide, men hun elskede hans kropsbygning og de store muskler.....

Johnyboi skrev:Critter skrev:
En af mine venner har haft lignende problem. Han var på krudt, hvilket hans kæreste syntes var en dårlig ide, men hun elskede hans kropsbygning og de store muskler.....
Hmm... den der ved jeg så ikke helt, min egen sympati for krudt kan være på et meget lille sted

Critter skrev:Johnyboi skrev:Critter skrev:
Hmm... den der ved jeg så ikke helt, min egen sympati for krudt kan være på et meget lille sted
Helt enig. Langt de fleste herinde er nok enige.
Men min pointe var, at hun ikke kunne lide midlerne, men elskede resultatet, lidt ligesom din dame.

Bone-14 skrev:Havde nogenlunde samme problem med min ekskæreste, hun synes også det var vildt irriterne jeg skulle spise mindst 6 om dagen og da jeg skulle ned og træne sagde hun nogengange: Nå, så du priotere bare din træning højere end mig? Til sidst havde jeg bare lyst til at råbe: JA!!
Eller hun bliver sur over man æder en omgang makral og hun derefter klager flere dage efter over man lugter af makral.

Critter skrev:Johnyboi skrev:Ja, som titlen så fint antyder, er jeg fandeme træt af dobbeltmoral!
Trunten elsker den krop jeg får af min træning, men hun bliver pisse sur, når jeg skal ned og træne, eller når jeg lige skal have en ekstra omgang mad, fordi jeg ikke kune spiser 2 gange om dagen.....
nå, i skal ikk lide under mit sure opstød. er der andre der ligeledes har oplevet uforståenhed overfor hele det her fantastiske BB påfund? eller måske ligefrem dobbeltmorale?

Bone-14 skrev:Fik også slået op for nogen uger siden, fandt sgu ud af at bodybuilding og kærester ikke høre sammen Efter min mening, medmindre pigen selv dyrker motion på seriøs plan.

Bone-14 skrev:Fik også slået op for nogen uger siden, fandt sgu ud af at bodybuilding og kærester ikke høre sammen Efter min mening, medmindre pigen selv dyrker motion på seriøs plan.

Bone-14 skrev:Havde nogenlunde samme problem med min ekskæreste, hun synes også det var vildt irriterne jeg skulle spise mindst 6 om dagen og da jeg skulle ned og træne sagde hun nogengange: Nå, så du priotere bare din træning højere end mig? Til sidst havde jeg bare lyst til at råbe: JA!!
Eller hun bliver sur over man æder en omgang makral og hun derefter klager flere dage efter over man lugter af makral.

DHL^ skrev:Bone-14 skrev:Havde nogenlunde samme problem med min ekskæreste, hun synes også det var vildt irriterne jeg skulle spise mindst 6 om dagen og da jeg skulle ned og træne sagde hun nogengange: Nå, så du priotere bare din træning højere end mig? Til sidst havde jeg bare lyst til at råbe: JA!!
Det gjorde jeg sidst, og nu er jeg meget snart single.. LOL

Cykelmyggen Egon skrev:DHL^ skrev:Bone-14 skrev:Havde nogenlunde samme problem med min ekskæreste, hun synes også det var vildt irriterne jeg skulle spise mindst 6 om dagen og da jeg skulle ned og træne sagde hun nogengange: Nå, så du priotere bare din træning højere end mig? Til sidst havde jeg bare lyst til at råbe: JA!!
Det gjorde jeg sidst, og nu er jeg meget snart single.. LOL
"hvis det er sådan det bliver, er det sådan det skal være" var der engang en klog mand der sagde om kærilghed eller mangel på samme

Starpen skrev:Bone-14 skrev:Fik også slået op for nogen uger siden, fandt sgu ud af at bodybuilding og kærester ikke høre sammen Efter min mening, medmindre pigen selv dyrker motion på seriøs plan.
Hehe... Der er simpelthen ikke nogen herinde, der er store nok til, at det er korrekt. Anders og Ody (som så ikke er her på forum'et mere), som er nogle mean machines, kan jonglere kærester og træning. Det handler mere om gensidig støtte og respekt for det man laver. Hvis man er en idiot med sin træning og konsekvent ligger det oveni årsdage, familie-ting og andre sociale arrangementer kan jeg sagtens forstå, at kæresten bliver sur. Jeg ville også blive bitter! Min kæreste bliver også nogle gange lidt irriteret, hvis jeg panikker over, ikke at være i nærheden af protein når det er spisetid, men sådan er det - hun forstår, at det betyder meget for mig, og det er det vigtigste.
I bund og grund kræver alle aktiviteter, man ikke deler, en del empati fra begge parter.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster