Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Herkules skrev:Hey!
Jeg er kommet i en dyb dyb morgenmadskrise. Pga. svær acne på ryggen er jeg igang med en antibiotika kur i pilleform. For at disse piller skal virke må jeg ikke indtage mælkeprodukter 3 timer inden og 3 timer efter jeg har spist en pille, og da de skal tages morgen og aften udelukker det mælkeprodukter i min morgenmad.
Jeg har indtil videre levet af havregrød lavet på vand og havregryn, men jeg kan simpelthen ikke få det ned længere. Er der ikke nogen af jer der ligger inde med nogle alternative morgenmads ideer der ikke indeholder mælkeprodukter?

Smeden skrev:Strøtrup: laktosen er ligegyldig, det er calcium'et der er problemet.
Jeg ville bruge brød og æg.

muskelen skrev:BROCCOLI !? til morgenmad ?
det lyder godt nok ikke særligt lækkert :p

Herkules skrev:Hey!
Jeg er kommet i en dyb dyb morgenmadskrise. Pga. svær acne på ryggen er jeg igang med en antibiotika kur i pilleform. For at disse piller skal virke må jeg ikke indtage mælkeprodukter 3 timer inden og 3 timer efter jeg har spist en pille, og da de skal tages morgen og aften udelukker det mælkeprodukter i min morgenmad.
Jeg har indtil videre levet af havregrød lavet på vand og havregryn, men jeg kan simpelthen ikke få det ned længere. Er der ikke nogen af jer der ligger inde med nogle alternative morgenmads ideer der ikke indeholder mælkeprodukter?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster