Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Misslaw skrev:Bump, synes egentlig dette indlæg fortjener lidt opmærksomhed.

Det er sgu noget op ad bakke nu
.
. 

Popsy-lopsy skrev:Det glæder mig at se den stigende aktivitet på mit indlæg. Jeg er færdig med mit spørgeskema i denne uge - så vær parat til at give mig en hånd med at tilkendegive jeres tanker om hvad der skal til for at genoplive konkurrencerne.

Popsy-lopsy skrev:Glemte i øvrigt at fotælle der kommer to spørgeskemaer ud. Indledningsvis et til potentielle tilskuere i kraft af, at det trods alt er dem, der skal være en stor del af at få det til at løbe rundt. Og endelig et spørgeskema kun forebeholdt atleter, som går med tanken om at stille op. Det er atleterne, der leverer varerne og de skal selvfølgelig være i centrum og behandles godt. Så deres svar er yderst værdifulde.
NB: Jeg har intention om at smide mit spørgeskema på forsiden, så det bliver synligt og dermed øge chancen for at flest mulige brugere får lejlighed til at udfylde det. Hvem skal man kontakte for at komme på forsiden - synes ikke det fremgår nogen steder eller er jeg bare semiblind?

Popsy-lopsy skrev:Ok - og tak. Jeg prøver at kontakte Bay.
Spørgeskemaerne skal indledningsvis bruges til mig selv så jeg kan danne mig et indtryk af stemningen for endnu en konkurrence.
Men jeg skal natuligvis nok komme med resultaterne her på sitet, når jeg har lavet en evaluering

GoingBiG skrev:Måske det ikke kun skal være fitness, men drejes i retning af noget sundhed og livsstilshalløj, ellers tror jeg ikke, at du får hr. og fru Danmark til et sådan event.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster