Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1490
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1486

Følg bodybuilding.dk på

Mr. fitness & Miss fitness

Udskriv emne

Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Hej allesammen - og godt nytår

Siden de oprindelige fitnesskonkurrencer reelt døde i 2008(atleter fik karantæne i DBBF hvis de stillede op til mr. eller miss fitness) - har jeg siddet med et blødende hjerte. I min optik var disse konkurrencer sjælen og ikke mindst hjertet i fitnessbegrebet.

Hermed ikke sagt at athletic fitness, body fitness osv er mindre dårlige, men jeg har en ide om, at der sidder nogle atleter derude, som gerne vil konkurrere oftere end til det årlige DM. Desuden er standarden af nye atleter steget for hvert år efter indførelsen af de nye konkurrencer.

Derfor vil jeg selv, som gammel atlet, gøre utroligt meget for at genoplive Mr. og Miss fitness - vel og mærke til det bedre end det var før. Der skal være fokus på atleterne - og publikum skal naturligvis også have en god oplevelse.

Af den grund vil jeg snart poste et link her på sitet, som skal undersøge om der er opbakning til, at jeg skal ligge krafterne i at få kokurrencen op at stå igen. Linket vil være et spørgeskema som omhandler alt lige fra billetpriser til afholdelsested. På den måde kan jeg afdække om der er et aktuelt behov for en fitnesskonkurrence mere(og forhåbentlig en lille messe også).

Med over 15.000 aktive og dedikerede brugere håber jeg i vil bidrage med jeres konstruktive svar, når jeg har spørgeskemaet klar. Synes de mange flotte atleter skal have mere ud af deres hårde træning - synes i ikke det?

På gensyn i det nye år

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Bump, synes egentlig dette indlæg fortjener lidt opmærksomhed.
Brugeravatar

Geografisk sted: Valby

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan

Misslaw skrev:Bump, synes egentlig dette indlæg fortjener lidt opmærksomhed.

+1
Kunne være rigtig lækkert :)
Drømmer om scenen en dag, dog er jeg sikker på at nå det..
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 230.00

Galleri: Vis galleri (1)

Pisse godt initiativ :wink:

Jeg er måske game på at deltage, hvis jeg slipper for showrunden :D

Jeg er af den overbevisning at hvis de rette folk som brænder for Fitness sætter sig sammen ,vil man uden tvivl kunne få et pisse fedt arrangement op at køre;-) Hvis det bliver kørt på rette måde så har det helt klart kæmpe potentiale!!! Prøv at tænk sig at Fitness/styrketræning jo rent faktisk at den sportsgren i DK med klart fleste medlemmer ergo der må sgu være et hav er interesserede publikum og dermed store sponsorater at hente;-)

Kan ikke glemme at jeg så et Mr. fitness-klip på HK´s hjemmeside fra 1996, hvor publikumssalen var fyldt og der var sågar mediedækning på =D> Det er sgu noget op ad bakke nu :verysad:

Publikum var jf filmkilppet i overvejende grad hr. og fru Danmark og ikke en flok pumpede og kronragede Brianer, kunne ikke lade være :D .

Dette segment (hr. og fru DK) er i særdeleshed i undertal (kun den aller nærmest familie til atleterne) tropper på til DM i BB/fitness/AF desværre :verysad: .

Jeg ved godt at det ikke er pænt at sidde og pege fingrer uden at løfte en finger selv! Men jeg forstår sgu godt at størstedelen af DK´s befolkning ikke gider at se DM!

Hvis jeg ikke var atlet ville jeg formentligt heller deltage som tilskuer til DM i BB/Fitness.

Af den simple grunde:

1. Pris.
2. Der er en frygteligt masse klasser i Bodyfitness og BB og det hele virker rodet for almindelige udefrakommende personer!
3. Der skal sgu være nogle afbræk med nogle arrangementer på scenen med noget aktion! (ikke bare en pro BB fra USA, det gider størsteparten af den danske befolkning sgu ikke at se, og ærligt talt heller ikke jeg!)
4. Det burde endvidere være mange flere stande udenfor med andet end proteinpulver, bars og andre suplements! Jeg har ingen fornemmelse for hvad en stand koster, men den er formentligt dyr og især i forhold til den smule reklame diverse sponsorer får (ingen mediedækning sågar ikke avis eller magasiner samt et fåtal af publikum)

Just my 50 cents;-)

Er sikker på at kreativlbp har nogle rigtig gode inputs til dette indlæg, da et sådan arrangement at noget hun brænder for;-)

/Rune
Brugeravatar

Det glæder mig at se den stigende aktivitet på mit indlæg. Jeg er færdig med mit spørgeskema i denne uge - så vær parat til at give mig en hånd med at tilkendegive jeres tanker om hvad der skal til for at genoplive konkurrencerne.

Styrkeliste

Popsy-lopsy skrev:Det glæder mig at se den stigende aktivitet på mit indlæg. Jeg er færdig med mit spørgeskema i denne uge - så vær parat til at give mig en hånd med at tilkendegive jeres tanker om hvad der skal til for at genoplive konkurrencerne.

Helt bestemt! :)
Brugeravatar

du siger bare til så udfylder vi :D

Ud over det ......godt initiativ.....
Så går vejen til DM 2011:-)

Hjemmeside:
http://www.tinamilton.dk

sponsore: Glamourama.dk
link slettet.dk
Brugeravatar

Geografisk sted: valby

Træner her: WT Center
Fitness World Valby

Galleri: Vis galleri (15)

Glemte i øvrigt at fotælle der kommer to spørgeskemaer ud. Indledningsvis et til potentielle tilskuere i kraft af, at det trods alt er dem, der skal være en stor del af at få det til at løbe rundt. Og endelig et spørgeskema kun forebeholdt atleter, som går med tanken om at stille op. Det er atleterne, der leverer varerne og de skal selvfølgelig være i centrum og behandles godt. Så deres svar er yderst værdifulde.

NB: Jeg har intention om at smide mit spørgeskema på forsiden, så det bliver synligt og dermed øge chancen for at flest mulige brugere får lejlighed til at udfylde det. Hvem skal man kontakte for at komme på forsiden - synes ikke det fremgår nogen steder eller er jeg bare semiblind? :-k

Styrkeliste

Popsy-lopsy skrev:Glemte i øvrigt at fotælle der kommer to spørgeskemaer ud. Indledningsvis et til potentielle tilskuere i kraft af, at det trods alt er dem, der skal være en stor del af at få det til at løbe rundt. Og endelig et spørgeskema kun forebeholdt atleter, som går med tanken om at stille op. Det er atleterne, der leverer varerne og de skal selvfølgelig være i centrum og behandles godt. Så deres svar er yderst værdifulde.

NB: Jeg har intention om at smide mit spørgeskema på forsiden, så det bliver synligt og dermed øge chancen for at flest mulige brugere får lejlighed til at udfylde det. Hvem skal man kontakte for at komme på forsiden - synes ikke det fremgår nogen steder eller er jeg bare semiblind? :-k

Du skal nok have fat i Bay, evt sende ham en PB.

Når disse skemaer så er udfyldt, hvad sker der så? Altså, hvem præsenteres det for?
Brugeravatar

Ok - og tak. Jeg prøver at kontakte Bay.

Spørgeskemaerne skal indledningsvis bruges til mig selv så jeg kan danne mig et indtryk af stemningen for endnu en konkurrence.

Men jeg skal natuligvis nok komme med resultaterne her på sitet, når jeg har lavet en evaluering :)

Styrkeliste

spændende initiativ, det kunne med 100% sikkerhed være rart med mere konkurrence i DK, og laver man samtidig en kæmpe EXPO bør der også være god økonomi i det
Brugeravatar

Geografisk sted: 2500

Som jeg har skrevet i PM - Spændende spændende projekt og både noget jeg kunne finde på at deltage i som atlet eller hjælper :)
Månedens skribent: August 2008 Månedens skribent: Oktober 2008 Månedens skribent: Januar 2009

Reputation point: 10

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Popsy-lopsy skrev:Ok - og tak. Jeg prøver at kontakte Bay.

Spørgeskemaerne skal indledningsvis bruges til mig selv så jeg kan danne mig et indtryk af stemningen for endnu en konkurrence.

Men jeg skal natuligvis nok komme med resultaterne her på sitet, når jeg har lavet en evaluering :)

OK, jamen bestemt et projekt jeg vil støtte også som hjælper!
Måske du kunne slå det op på facebookgruppen fitness og bodybuilding i DKhttp://www.facebook.com/#/group.php?gid=44747090381&ref=ts for at få endnu flere med?
Brugeravatar

Måske det ikke kun skal være fitness, men drejes i retning af noget sundhed og livsstilshalløj, ellers tror jeg ikke, at du får hr. og fru Danmark til et sådan event.
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 190.00

GoingBiG skrev:Måske det ikke kun skal være fitness, men drejes i retning af noget sundhed og livsstilshalløj, ellers tror jeg ikke, at du får hr. og fru Danmark til et sådan event.

Det er dejligt med alle de input fra jer. Jeg fornemmer der ligger en konkurrence lige om hjørnet :D

Det er også min hensigt at gøre konkurrencen og messen mere tiltrækkende for den almindelige dansker - så der skal ikke kun være fitness men også wellness, sundhed mm i lange baner. Dog frabeder jeg mig alternative indslag af enhver art. Jeg tror ikke på grønne månesten eller udrensning. Det skal være en sober og troværdig messe.

Styrkeliste

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster