Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 821
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 818

Følg bodybuilding.dk på

Musclepharm Supps

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej
Jeg er igang med at bestille en masse produkter indefra link slettet.dk så ville lige hører jeres mening, og om i evt havde nogen råd. jeg har indtil videre trænet ca. et år og har kun taget protein pulver og MP assualt og nogen kreatin piller en enkel gang, jeg har protein pulver og MP creatin der hjemme som jeg har tænkt mig og starte på fra på mandag.
Bulke sæsonen starter snart, så ville prøve og gå all in denne gang. her er hvad jeg indtil videre har tænkt mig og bestille, men er lidt nervøs for om produkterne måske overlapper hinanden (der er de samme ingredienser i og om det måske bliver for meget.)

-MP Assualt
-MP Amino1
-MP BCAA tabs
-MP Recon
-Mega Glutamine tabs
-Liquid Amino

Håber i kan give mig nogen råd om hvordan disse produkter passer sammen og om det måske er for meget af det gode. For ved der er både kreatin og bcaa i MP assualt.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Ved du overhovedet hvad halvdelen af produkterne gør?

Spar pengene, og sæt dig ordentligt ind i tingene i stedet for.

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog

Du skal bruge følgende tilskud for at få det optimale ud af din træning:

Hov. Det viser sig åbenbart man bare skal spise nok og træne hårdt, så kommer det vist af sig selv. Der kan man da bare se :)

På en lidt mere seriøs note, så vil jeg sige at kreatin, multivitamin og en fiskeolie er alt hvad du "behøver". Evt proteinpulver hvis du ikke kan spise nok mad.

Kostplan: Ingen kostplan

Labze skrev:Ved du overhovedet hvad halvdelen af produkterne gør?

Spar pengene, og sæt dig ordentligt ind i tingene i stedet for.

Jo har læst om hva de forskellige produkter gør og mener selv det er en god sammensætning.

Der er bare flere af ingredienser der går igen i flere af produkterne, så mit spørgsmål er bare om om man evt kan få for meget af de forskellige ingredienser ved at tag dem alle på en gang? (altså forskellige tidspunkter på dagen)

Styrkeliste

Clavicula skrev:Du skal bruge følgende tilskud for at få det optimale ud af din træning:

Hov. Det viser sig åbenbart man bare skal spise nok og træne hårdt, så kommer det vist af sig selv. Der kan man da bare se :)

På en lidt mere seriøs note, så vil jeg sige at kreatin, multivitamin og en fiskeolie er alt hvad du "behøver". Evt proteinpulver hvis du ikke kan spise nok mad.

-MP Assualt = Preworkout
-MP Amino1 = styrke og udholdenhed
-MP BCAA tabs = Restution
-MP Recon = Restution
-Mega Glutamine tabs =mindsker muskel nedbrydning
-Liquid Amino = hurtige proteiner

Det skader vel ikke og booste sin træning med lide mere end fiske oile og mad

Styrkeliste

Forreal420 skrev:
Clavicula skrev:Du skal bruge følgende tilskud for at få det optimale ud af din træning:

-MP Assualt = Preworkout
-MP Recon = Restution

Du smider penge lige ud af vinduet.
Du skal bruge et godt proteinpulver, fordi du derigennem kan spare en masse penge (med mindre du køber skodmærker som MP)
Du skal bruge en multivitamin, den må gerne være stærkere end den fra føtex, men den fra føtex er fin nok.
Du skal bruge fiskeolie eller andet tilskud af god fedt, igen for at spare penge og tid.
Du får ikke mere ud af at købe de der produkter, de ligger alle sammen meget højt på cost og meget lavt på benefit.
Jeg har ingen indvendinger imod hvis du vil købe pre-workout, hvis det er det du føler der skal til for at du kan give den max gas i centeret - men koffein er i de fleste tilfælde okay.
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00

Dårlig kvalitet til overpris.
"Jeg ved godt Manse synes jeg er en tard."

Nders 2013

Reputation point: 55

Protein powder, multi vitamin og mineral piller (evt bodymin), fiskeolie og evt. et preworkout (koffein pulver fungere glimrende).
Jeg træner fastet og indtager derfor 10g bcaa før og evt under - dog er dette ikke et krav men en luksus ting.

Reputation point: 25

Ja okay, kan se der er rimelig enighed om jeg smider penge ud af vinduet.

Har bare trænet i ca. 1,5år uden nogen ekstra produkter udover preworkout, protien pulver, fiske oile osv. synes jeg var gået lidt i stå, så ville gerne booste min træning lidt og tænkte det ville hjælpe med lidt ekstra tilskud, men vil da lige overveje om det er det værd hvis i siger det alligevel ikk hjælper en skid.

Hvis man nu ikk tænker på det er penge ud af vinduet og det er dyrt i forhold til hva det gør. hva er jeres meninger så ? for har det da såen at uanset hvad må det da hjælpe på den ene eller anden måde for at booste min træning ?

Styrkeliste

Forreal420 skrev:

-MP Assualt = Preworkout
-MP Recon = Restution

Der kan man bare se, du kender reelt til effekten af 1 produkt, nemlig preworkout. Da du spørger om man kan få for meget af det, viser også langt hen af vejen din manglende forståelse for produkterne.

Bare for hurtigt at forklare, hvorfor nogen produkter er ubrugelige. Liquid amino, indeholder en betydelig dårligere aminosyre sammensætning i forhold til almindelig proteinpulver, den hurtigere optagelse er total ligegyldig, du betaler en stor overpris for noget som ikke har nogen praktisk effekt.

Amino1 sælges egentlig mest som et, BCAA og hydrerings produkt som bruges under træning. BCAA indholdet er dog utrolig lavt i forhold til konkurrenterne og er også dyrere. Ved du overhovedet hvilken effekt du får af BCAA? Hvis ikke hvorfor så investerer i det.

Glutamine i sig selv er også ubrugeligt. Recon er bare endnu et BCAA produkt fyldt med andre underdoserede og ubrugelig ingridienser.

Forreal420 skrev:Ja okay, kan se der er rimelig enighed om jeg smider penge ud af vinduet.

Har bare trænet i ca. 1,5år uden nogen ekstra produkter udover preworkout, protien pulver, fiske oile osv. synes jeg var gået lidt i stå, så ville gerne booste min træning lidt og tænkte det ville hjælpe med lidt ekstra tilskud, men vil da lige overveje om det er det værd hvis i siger det alligevel ikk hjælper en skid.

Hvis man nu ikk tænker på det er penge ud af vinduet og det er dyrt i forhold til hva det gør. hva er jeres meninger så ? for har det da såen at uanset hvad må det da hjælpe på den ene eller anden måde for at booste min træning ?

Ingen af produkterne ud over et preworkout vil give dig et boost, det bedste de vil kunne gøre for dig, er at give dig et produkt som vel smager okay langt hen af vejen, måske i kombination med en stor omgang placebo.

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 150.00

Forreal420 skrev:Ja okay, kan se der er rimelig enighed om jeg smider penge ud af vinduet.

Om det så var gratis ville det ikke gøre noget for din træning.
At du er gået i stå handler enten om din kost eller om din træning.
Tid til at øge kalorierne eller måske de kilo du smider på stangen? - måske den måde du træner på.
Det kan godt være hårdt at nå igennem et plateau.
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00

Okay tak for jeres meninger, har taget dem til mig og til overvejelse hva mit næste skridt så kunne være.

Styrkeliste

Amino 1 og bcaa er det samme så spar pengene :) der er kreatin i assult så spørgsmålet er om du behøver mere kreatin?
Der skulle være glutamin i amino 1 mener jeg, så igen skal du vudere om det er nødvendigt?
Nøjes med proteinpulver, assult og amino 1, hvis det er du er fan af musclepharm.
Men det skal lige siges at deres amino 1 der kan du få et produkt der er billigere og det samme med proteinpulver, men assult ligger altid på tilbud :)

Kostplan: Ingen kostplan

johnnyjn skrev:Amino 1 og bcaa er det samme så spar pengene :) der er kreatin i assult så spørgsmålet er om du behøver mere kreatin?
Der skulle være glutamin i amino 1 mener jeg, så igen skal du vudere om det er nødvendigt?
Nøjes med proteinpulver, assult og amino 1, hvis det er du er fan af musclepharm.
Men det skal lige siges at deres amino 1 der kan du få et produkt der er billigere og det samme med proteinpulver, men assult ligger altid på tilbud :)

Mange tak for dit svar, det var præcis det jeg ledte efter og få afvide. :)

Styrkeliste

inb4 Legend supplements rant
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302