Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

A.Rex skrev:Hej, jeg har lige et hurtigt spørgsmål.
Hvor mange kg. ren muskel masse kan man tage på om året? Det er selvfølgeligt forskelligt for person til person, men er der nogen der har et overordnet tal

R0mme1 skrev:10-15 kg ren muskel hvis man er +190cm vil jeg mene, og så er der med rigtig godt styr på kosten, og træning.
Men de 10-15 kg muskel er nok kun opnåeligt i det første år du træner.

Rofleren skrev:Bare lige for at få noget på plads..
Jeg har trænet i års tid, nu jeg har den samme vægt som da jeg startede. (har måske taget 1-2 kg på)
Og jeg kommer nok heller ikke nok til at tage så meget på det næste halve år, pga. jeg går på efterskole.
Er der så nærmest "for sent" at tage så mange kilo muskler på på det efterfølgende år (efter efterskolen)?

Moqensen skrev:Rofleren skrev:Bare lige for at få noget på plads..
Jeg har trænet i års tid, nu jeg har den samme vægt som da jeg startede. (har måske taget 1-2 kg på)
Og jeg kommer nok heller ikke nok til at tage så meget på det næste halve år, pga. jeg går på efterskole.
Er der så nærmest "for sent" at tage så mange kilo muskler på på det efterfølgende år (efter efterskolen)?
Det er aldrig forsent at tage kg på. Du kan altid tage på. Jeg lå også stille i vægt i et godt stykke tid, før jeg fik taget mig sammen til ordentligt bulk.

Rofleren skrev:Moqensen skrev:Rofleren skrev:Bare lige for at få noget på plads..
Det er aldrig forsent at tage kg på. Du kan altid tage på. Jeg lå også stille i vægt i et godt stykke tid, før jeg fik taget mig sammen til ordentligt bulk.
Hvor langtid stod du stille? Altså, selvom man har trænet hvis vi siger 1½ uden de vilde gains, og man så begynder at bulke seriøst. Så er det da ikke noget problem stadig at få en masse ud af det vel?

Rofleren skrev:Moqensen skrev:Rofleren skrev:Bare lige for at få noget på plads..
Hvor langtid stod du stille? Altså, selvom man har trænet hvis vi siger 1½ uden de vilde gains, og man så begynder at bulke seriøst. Så er det da ikke noget problem stadig at få en masse ud af det vel?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster