Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

R0mme1 skrev:Tror du selv at nogen mennesker sælger steroider over internettet? De bliver jo nappet af politiet med det samme.
Ja de er farlige. Med virkninger, følges så godt som næsten altid og meget dårlige bivirkninger inden for bodybuilding kosttilskud.

hari skrev:ROmme1 det er ikke et meneske der sælger dem, det er et firma, og ikke dansk!

hari skrev:og hvad er sjovt ved det! hvis i kan være hjelpsom her venligst skriv, vil helst undgå dumme komentar!

hari skrev:tror ikke det er fup. de kan findes på ronnie's hjemmeside, de reklamerer dem der!

hari skrev:tror ikke det er fup. de kan findes på ronnie's hjemmeside, de reklamerer dem der!

hari skrev:hallo folkens læs tråden. vil bare høre om der er nogen der har prøvet dem, og om det er det samme som at stikke sig, om det giver samme. hvis jeg vil tage dem så gør jeg det. (my body my choice)
om de er fake eller ikke det ved hverken jeg eller i. kun ham der har prøvet det. det er det tråden handler om!

hari skrev:hallo folkens læs tråden. vil bare høre om der er nogen der har prøvet dem, og om det er det samme som at stikke sig, om det giver samme. hvis jeg vil tage dem så gør jeg det. (my body my choice)
om de er fake eller ikke det ved hverken jeg eller i. kun ham der har prøvet det. det er det tråden handler om!

dopingvejledning.. Btw er det ikke decideret winstrol- tror også der står wins på den der pharmaside..pudzianowski skrev:hari jeg er næsten 100% sikker på de er fake.. du må ikke købe roids over nettet.. det er for stor risiko for dig selv og der er for stor sandsynlighed for at få noget crap.. hvis du f.eks tager winstrol (stanozolol) tabs kontra inject så virker de på samme måde i din krop men du får mere gavn af inject end af piller.. din krop kan bedre udnytte inject.. ved ikke om det er det samme med deca piller.. jeg har aldrig hørt om real deca piller..

TeamBear skrev:dopingvejledning.. Btw er det ikke decideret winstrol- tror også der står wins på den der pharmaside..pudzianowski skrev:hari jeg er næsten 100% sikker på de er fake.. du må ikke købe roids over nettet.. det er for stor risiko for dig selv og der er for stor sandsynlighed for at få noget crap.. hvis du f.eks tager winstrol (stanozolol) tabs kontra inject så virker de på samme måde i din krop men du får mere gavn af inject end af piller.. din krop kan bedre udnytte inject.. ved ikke om det er det samme med deca piller.. jeg har aldrig hørt om real deca piller..
Fortæller blot at kroppen optager mere ved injekt frem for oralt.

det er da også vejledning;)..cj8000 skrev:TeamBear skrev:dopingvejledning.. Btw er det ikke decideret winstrol- tror også der står wins på den der pharmaside..pudzianowski skrev:hari jeg er næsten 100% sikker på de er fake.. du må ikke købe roids over nettet.. det er for stor risiko for dig selv og der er for stor sandsynlighed for at få noget crap.. hvis du f.eks tager winstrol (stanozolol) tabs kontra inject så virker de på samme måde i din krop men du får mere gavn af inject end af piller.. din krop kan bedre udnytte inject.. ved ikke om det er det samme med deca piller.. jeg har aldrig hørt om real deca piller..
Da intet vejledning i det han skriverFortæller blot at kroppen optager mere ved injekt frem for oralt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster