Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mads778 skrev:Et godt full-body program, som skal køres 2-3 gange i ugen - og er det muligt, at putte noget konditionstræning/cardio, spurt/HIIT- træning etc. ind under mine trænings-pas?
mads778 skrev:For det andet: Da jeg er nybegynder, er det så nødvendigt at køre efter en kostplan, eller skal jeg bare sørge for, at spise nok og sundt ? Og proteinpulver - er det nødvendigt, eller kan det undværes ?

mads778 skrev:Grunden til at jeg gerne vil lave cardio er, at jeg samtidig spiller fodbold 3-4 gange i ugen - og derfor vil jeg gerne i bedre form + blive hurtigere. Jeg tænkte nemlig, at hvis jeg træner meget og tager en masse kg på - uden at træne cardio - så vil jeg bare blive ret langsom, og da jeg primært spiller en offensiv position, har jeg brug at være hurtig, da jeg specielt kører på min hurtighed.
Men tak for svar, det kan bruges!

- tak for svarene 

mads778 skrev:"Valgfri guns superset 2X5X10"
Det forstår jeg ikke helt - kan du uddybe det lidt ?

mads778 skrev:Er ikke helt med Marcc7..
Kan godt droppe cardioen - men stadig : er det nødvendigt at køre efter en kostplan, eller skal jeg bare sørge for at spise masser af sund mad ?

mads778 skrev:Er ikke helt med Marcc7..
Kan godt droppe cardioen - men stadig : er det nødvendigt at køre efter en kostplan, eller skal jeg bare sørge for at spise masser af sund mad ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster