Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

thaden skrev:Vent og hør hvad din læge har at sige før du maler fanden på væggen? ..
Min næse klør også når jeg børster tænder..

Backbone skrev:Får du udslet af nikkelholdige øreringe, ringe, briller eller lignende?

thaden skrev:Høre vores mening om hvorvidt du skal holde dig fra ting du er allergisk over for, eller hvad?
http://www.videncenterforallergi.dk/metaller-nikkel.html
http://www.sst.dk/Sundhed%20og%20forebyggelse/Astma%20og%20allergi/Foedevareallergi/Nikkelallergi.aspx
De første par topics på google...

thaden skrev:Hvis du har allergi, syntes jeg du skal læse om tingene og høre hvad din læge siger.
Hvis du ikke har, syntes jeg du skal spise hvad du har lyst til.

Stenalt skrev:Nikkeloverfølsomhed er ikke karakteriseret ved IgE medieret allergi som man normalt ville forvente ved nysen i forbindelse med udsættelse for et specifikt allergen. Overfølsomhed over for nikkel er derfor ikke videre sandsynlig.

Ole_S skrev:Okay. Har du et bud på, hvad det så kan skyldes? Det er ikke fordi, jeg nyser mange gange og mine næse løber. Jeg nyser 1-2 gange.

Stenalt skrev:Ole_S skrev:Okay. Har du et bud på, hvad det så kan skyldes? Det er ikke fordi, jeg nyser mange gange og mine næse løber. Jeg nyser 1-2 gange.
Kan være alt muligt og ingen ting. Når symptomerne ikke er værre er der ingen grund til videre udredning.

så hvorfor ikke gå til lægen? Det påvirker dig åbenbart meget i og med du spiser meget rugbrød.Nys ved indtagelse af mørk chokolade er typisk tegn på nikkelallergi.

thaden skrev:Om du skal gå til lægen? Du skriver selv:så hvorfor ikke gå til lægen? Det påvirker dig åbenbart meget i og med du spiser meget rugbrød.Nys ved indtagelse af mørk chokolade er typisk tegn på nikkelallergi.
Du har stort set konstateret nikkelallergi hos dig selv, så gå til lægen og få det be/afkræftet, længer er den vel ikke? ..

BloodJunkie skrev:Jeg er glad for denne tråd. Jeg har nikkel-allergi og har først nu fundet ud af hvor mange fødevarer indeholder det, og mine ledsmerter, konstant fatigue i skuldrene og sår i munden sandsynligvis skyldes min diet!
Det var da godt nok irritirende at få at vide, men det viser sig at hvis jeg kører høj-jern diet burde det stoppe kroppen fra at optage det meste nikkel fra fødevarer.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster