Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hr Larsen skrev:Hej folkens.
Ja, overskriften lyder fantastisk, jeg ved det.
Nej, helt seriøst. Jeg har for nylig erhvervet mig No Xplode 2.0 fra link slettet.
Når jeg hiver mig et scoop inden træning, kan der sagtens gå et helt døgn, hvor den ikke kan komme op at stå.
Jeg vågner konsekvent med flaget hejst hver eneste morgen, men ikke når jeg tager et scoop 17:30 ca. dagen forinden.
Jeg har talt med en af mine venner om det, som også får, ja undskyld sproget, men narkodiller af det.
Hvad er det i produktet som gør det? og er det skadeligt for kroppen?

Pre Big Bang skrev:Hr Larsen skrev:Hej folkens.
Ja, overskriften lyder fantastisk, jeg ved det.
Nej, helt seriøst. Jeg har for nylig erhvervet mig No Xplode 2.0 fra link slettet.
Når jeg hiver mig et scoop inden træning, kan der sagtens gå et helt døgn, hvor den ikke kan komme op at stå.
Jeg vågner konsekvent med flaget hejst hver eneste morgen, men ikke når jeg tager et scoop 17:30 ca. dagen forinden.
Jeg har talt med en af mine venner om det, som også får, ja undskyld sproget, men narkodiller af det.
Hvad er det i produktet som gør det? og er det skadeligt for kroppen?
Det er når man opnår plus 100 i bænkpres så går det udover ens rejsning. Jeg tror at det er noget andet der spiller ind end det du beskriver, ikke mit bud men alligevel..

Bone-14 skrev:Så er det fordi der er en stimulans i som giver kraftig vasokonstriktion... At i gider at tage sådan noget for at komme igennem jeres træning er ude af min fatteevne

Kidd skrev:Jeg mindes eller jeg onanerede heftigt, da jeg tog NO explode.
Drik noget kaffe i stedet. Sort. Uden fesen mælk og sukker.

Hr Larsen skrev:Men jeg skal da fortsætte med produktet, for om den kan komme op at stå eller ej, er jeg ligeglad med. Og hvis det endelig gjaldt, er jeg sikker på den nok skulle være kampklar.
En ting er sikker, det virker til træning!
](./images/smilies/wallbash.gif)
Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

ThomasMN skrev:Hr Larsen skrev:Men jeg skal da fortsætte med produktet, for om den kan komme op at stå eller ej, er jeg ligeglad med. Og hvis det endelig gjaldt, er jeg sikker på den nok skulle være kampklar.

Bone-14 skrev:Lovligt fordi det sikkert indeholder en ukontrolleret stimulans. Hvad med at undersøge hvilken stimulans der er i? Og Undersøge hvad man smider i kroppen? Jack3d var også lovligt og det indeholdt DMAA.

Hr Larsen skrev:ThomasMN skrev:Hr Larsen skrev:Men jeg skal da fortsætte med produktet, for om den kan komme op at stå eller ej, er jeg ligeglad med. Og hvis det endelig gjaldt, er jeg sikker på den nok skulle være kampklar.
Fantastisk svar. Hvis du har en indvending til det jeg har skrevet, så frem med den - i stedet for at virke som et fjols.
Nej undskyld, du vil jo nok fortælle, at jeg er fjolset her.
Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

ThomasMN skrev:Hr Larsen skrev:ThomasMN skrev:Hr Larsen skrev:Men jeg skal da fortsætte med produktet, for om den kan komme op at stå eller ej, er jeg ligeglad med. Og hvis det endelig gjaldt, er jeg sikker på den nok skulle være kampklar.
Fantastisk svar. Hvis du har en indvending til det jeg har skrevet, så frem med den - i stedet for at virke som et fjols.
Nej undskyld, du vil jo nok fortælle, at jeg er fjolset her.
Det er direkte stupidt at forsætte med at tage det, hvis du mener at det er skyld i rejsningsproblemer.

NoBody skrev:Der findes ikke rejsningsproblemer, kun grimme kællinger..

JonG skrev:Jeg har selv brugt NO-Xplode i mange år. Jeg var allermest tilfreds med version 1.0. Synes den gav et større kick end 2.0, der kan virke lidt kvalmefremkaldende på mig (sikkert koffeinen).
Jeg kørte NO sammen med Nitrix og Cellmass i BSN´s såkaldte Mass stack og har haft gode erfaringer med den kombination. Specielt under diæt frem mod DM. Jeg havde lidt bedre tryk i muskulaturen og kunne køre lidt hårdere på end ellers.
Når det så er sagt så er jeg faktisk helt stoppet med at bruge NO Xplode. Igennem tiden har jeg høvlet en masse farverige kosttilskud ind i systemet, og egentlig ikke altid kigget så grundigt på lablen. Det begyndte jeg at gøre for et par år siden, og siden da er jeg helt stoppet med at bruge NO Xplode og blevet meget mere kritisk over for hvad jeg kører ind i hovedet generelt.
Sagen er den at NO Xplode indeholder to stoffer der ikke er så gode for kroppen. Nemlig Guadininopropionic acid og Glycocyamine.
Dave Barr har skrevet en lang artikel her om det. Den indeholder også beskrivelse af andre stoffer såsom beta alanine osv. Så hele artiklen er interessant at læse, men ellers scroll ned og læs afsnittene om Guadininopropionic acid og Glycocyamine.
http://www.wannabebig.com/supplements/s ... nt-review/
Sagen er med det her at man desværre ikke ved hvor meget Guadininopropionic acid og Glycocyamine BSN har proppet i NO Xplode, og hvor meget skal der til for at skabe en evt. negativ påvirkning. Forsøgene Barr refererer til er også baseret på rotter, hvilket jo ikke er mennesker.
Personligt har jeg taget den beslutning ikke at bruge NO Xplode indtil jeg har set mere evidens imod Barrs artikel, og bruger faktisk nu kun ganske almindelig kreatin, koffein, beta alanine, ZMA og BCAA. Herved jeg 100% hvad jeg indtager og kan selv styre mængderne.

fred5238 skrev:JonG skrev:Jeg har selv brugt NO-Xplode i mange år. Jeg var allermest tilfreds med version 1.0. Synes den gav et større kick end 2.0, der kan virke lidt kvalmefremkaldende på mig (sikkert koffeinen).
Jeg kørte NO sammen med Nitrix og Cellmass i BSN´s såkaldte Mass stack og har haft gode erfaringer med den kombination. Specielt under diæt frem mod DM. Jeg havde lidt bedre tryk i muskulaturen og kunne køre lidt hårdere på end ellers.
Når det så er sagt så er jeg faktisk helt stoppet med at bruge NO Xplode. Igennem tiden har jeg høvlet en masse farverige kosttilskud ind i systemet, og egentlig ikke altid kigget så grundigt på lablen. Det begyndte jeg at gøre for et par år siden, og siden da er jeg helt stoppet med at bruge NO Xplode og blevet meget mere kritisk over for hvad jeg kører ind i hovedet generelt.
Sagen er den at NO Xplode indeholder to stoffer der ikke er så gode for kroppen. Nemlig Guadininopropionic acid og Glycocyamine.
Dave Barr har skrevet en lang artikel her om det. Den indeholder også beskrivelse af andre stoffer såsom beta alanine osv. Så hele artiklen er interessant at læse, men ellers scroll ned og læs afsnittene om Guadininopropionic acid og Glycocyamine.
http://www.wannabebig.com/supplements/s ... nt-review/
Sagen er med det her at man desværre ikke ved hvor meget Guadininopropionic acid og Glycocyamine BSN har proppet i NO Xplode, og hvor meget skal der til for at skabe en evt. negativ påvirkning. Forsøgene Barr refererer til er også baseret på rotter, hvilket jo ikke er mennesker.
Personligt har jeg taget den beslutning ikke at bruge NO Xplode indtil jeg har set mere evidens imod Barrs artikel, og bruger faktisk nu kun ganske almindelig kreatin, koffein, beta alanine, ZMA og BCAA. Herved jeg 100% hvad jeg indtager og kan selv styre mængderne.
Hvordan synes du din PWO stack virker, i forhold til NO xplode?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster