Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Simon1990 skrev:ja, nu skal jeg så ned og træne og mit proteinpulver jeg har bestilt er ikke ankommet endnu, så hvad gør jeg.
Jeg har træningsprogrammet, jeg har bananerne til efter træningen (kulhydrater), men foreløbigt mangler jeg proteiner.. så kan i ikke skrive nogen eksemplre op på hvad der kan bruges, som substitution til proteinpulver, så kan jeg lige se om jeg har det i køleren.
det skulle helst være noget hurtigtoptageligt noget så vidt jeg ved >: ved mindre jeg husker forkert.

8800 skrev:drik en liter skummetmælk.

TheNextArnold skrev:8800 skrev:drik en liter skummetmælk.
proteinerne i mælk er 80% kasein, som tager op mod 7 timer at optage. så mælk er derfor ikke optimalt.

TheNextArnold skrev:8800 skrev:drik en liter skummetmælk.
proteinerne i mælk er 80% kasein, som tager op mod 7 timer at optage. så mælk er derfor ikke optimalt.

Odysseus skrev:TheNextArnold skrev:8800 skrev:drik en liter skummetmælk.
Du kan komme med nok så meget teori, men 8800 er inde på det rette, drik en liter mælk! Det hjælper bestemt

X skrev:Kunne man ikke bare sætte tænderne i en dejlig saftig og yderst velsmagende dåse tun? Det er da billig og nemt.

TheNextArnold skrev:X skrev:Kunne man ikke bare sætte tænderne i en dejlig saftig og yderst velsmagende dåse tun? Det er da billig og nemt.
ved sgu ikke hvor hurtigt proteinerne i tun bliver optaget, men det lyder sgu ikke helt dårligt

TheNextArnold skrev:Odysseus skrev:TheNextArnold skrev:8800 skrev:drik en liter skummetmælk.
Du kan komme med nok så meget teori, men 8800 er inde på det rette, drik en liter mælk! Det hjælper bestemt
jaja det hjælper, jeg siger bare det nok ikke er det bedste du kan skylle ned efter træning

Odysseus skrev:TheNextArnold skrev:Odysseus skrev:TheNextArnold skrev:8800 skrev:drik en liter skummetmælk.
jaja det hjælper, jeg siger bare det nok ikke er det bedste du kan skylle ned efter træning
Der er flere studier som viser at forskellen mellem at indtage kassein- eller wheyprotein er marginal!
Jeg vil nok påstå at du ikke vil mærke nogen forskel.

TheNextArnold skrev:Odysseus skrev:TheNextArnold skrev:Odysseus skrev:TheNextArnold skrev:8800 skrev:drik en liter skummetmælk.
Der er flere studier som viser at forskellen mellem at indtage kassein- eller wheyprotein er marginal!
hvordan det hvis det tager meget længere tid før det bliv er optaget? jo hutigere jo bedre er det vel?

Mini-Fisker skrev:TheNextArnold skrev:Odysseus skrev:TheNextArnold skrev:Odysseus skrev:TheNextArnold skrev:8800 skrev:drik en liter skummetmælk.
hvordan det hvis det tager meget længere tid før det bliv er optaget? jo hutigere jo bedre er det vel?
Dette kan du jo heller ikke bilde din kæreste ind ;) ej pjat til side.
nej det har du ret i.. men mon ikke "jo hurtigere jo bedre" gælder i sammenenhæng med proteinoptagelseshastighed?

Mini-Fisker skrev:Nemlig, du er nemlig i den "gode" fase i flere timer efter træning, så derfor er kassein også en rigtig god ting efter træning.

TheNextArnold skrev:Mini-Fisker skrev:Nemlig, du er nemlig i den "gode" fase i flere timer efter træning, så derfor er kassein også en rigtig god ting efter træning.
hvad så med alt det der med window of opportunity, at kroppen skal have protein inden for en halv time? er det bare salgsgas eller hvad? æder I ikke whey pulver efter træning?

Gunni skrev:Flere studier har også vist at en blanding af kassein og whey måske er mere fordelagtig end ren whey.
Så drik nu bare 1 liter mælk og så er den ude af verden

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster