Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

seba4969 skrev:Hej BB
Mål: Øge muskelmasse og reducere fedt procent

Bubbibjørnen69 skrev:seba4969 skrev:Hej BB
Som !!**udgangspunkt**!! kan man kun én af tingene på en gang. Dog kan du lave en relativ effektiv body recomposition som nybegynder, men det skal jeg ikke gøre mig alt for klog på.
Hvor meget er "men jeg har stadig en stor del fedt på kroppen som skal væk"?

seba4969 skrev:Bubbibjørnen69 skrev:seba4969 skrev:Hej BB
Som !!**udgangspunkt**!! kan man kun én af tingene på en gang. Dog kan du lave en relativ effektiv body recomposition som nybegynder, men det skal jeg ikke gøre mig alt for klog på.
Hey
Altså jeg er rimelig tynd når jeg står op, men når jeg sidder ned har jeg en større/stor mave.

Bubbibjørnen69 skrev:seba4969 skrev:Bubbibjørnen69 skrev:seba4969 skrev:Hej BB
Hey
Altså jeg er rimelig tynd når jeg står op, men når jeg sidder ned har jeg en større/stor mave.
Langt de fleste har lidt mave, hvis man sidder ned. Men hvis man er 187cm høj, og man vejer 75kg, så er man i hvert fald ikke tyk. Hvis jeg var dig, så ville jeg være i 300~kcal overskud pr. dag, og så se hvor det bærer hen. At skifte mellem cut/bulk hele tiden er at skyde sig selv i foden. Hold dig til én af tingene i lange perioder. Altså gerne bulk i +1 år.

Bubbibjørnen69 skrev:Du kan ikke regne med hjemmesiderne på internettet. Verdenen fungerer ikke altid, som matematikken gerne vil have den til. Prøv dig frem. Start med 3000kcal pr. dag, og så se hvordan din vægt udvikler sig. Hvis du ikke tager på, så øg dit kcal indtag en smule.
Derudover er du sikkert bare tyndfed. Du har meget lidt fedt, men det ser ud af meget, fordi at du har en forsvindende lille mængde muskelmasse. Lidt fedt ser overhovedet ikke dumt ud, hvis du samtidig har muskelmasse. Derfor skal du bare i gang med at træne klogt og spise klogt.
Hvis du holder dig på omkring +300kcal pr. dag, og du udnytter dine begynder gains godt, så vil du alligevel slet ikke øge din fedtmasse.

seba4969 skrev:Hey
Har lavet denne kostplan, som jeg håber i lige vil bedømme på. Hvad kan gøres bedre eller andet
Jeg ender på 2962 kcal
Får 50 % kulhydrat , 25,5 % protein og 24,3 % fedt.kostplan

Zamoth skrev:seba4969 skrev:Hey
Har lavet denne kostplan, som jeg håber i lige vil bedømme på. Hvad kan gøres bedre eller andet
Jeg ender på 2962 kcal
Får 50 % kulhydrat , 25,5 % protein og 24,3 % fedt.kostplan
Umiddelbart ser det okay ud. Efter Min mening, synes jeg ikke rigtigt der kommer noget ordenligt føde ind mellem 10-14ca

Bubbibjørnen69 skrev:Fin kostplan. Måltids "timing" er ligegyldigt. Dog er mad pre- og postworkout måltider anbefalelsesværdigt.
Hvis jeg var dig, så ville jeg bruge en vægt. Men jo mere du vejer ting, des bedre bliver du også til øjemål.

Bubbibjørnen69 skrev:Fin kostplan. Måltids "timing" er ligegyldigt. Dog er mad pre- og postworkout måltider anbefalelsesværdigt.
Hvis jeg var dig, så ville jeg bruge en vægt. Men jo mere du vejer ting, des bedre bliver du også til øjemål.

seba4969 skrev:Bubbibjørnen69 skrev:Fin kostplan. Måltids "timing" er ligegyldigt. Dog er mad pre- og postworkout måltider anbefalelsesværdigt.
okay, så bruger jeg en vægt her i starten. Den her kostplan bruger jeg på de dage jeg ikke arbejder. Hermed sagt at jeg ikke følger den... når jeg er på arbejde har jeg ikke tid til så mange måltider + har alle de råvarer eksempelvis. Men jeg vil forsøge at spise ens som med kostplanen.
kød, grønt osv.
Tak for hjælpen i hvert fald.
Ole_S skrev:Bubbibjørnen69 skrev:Fin kostplan. Måltids "timing" er ligegyldigt. Dog er mad pre- og postworkout måltider anbefalelsesværdigt.
Du kommer faktisk ofte med gode inputs herpå sitet![]()
Du har på den basale viden om træning og dertilhørende kost, og hjælper gerne nybegyndere.
Det synes jeg er fedt!

Bubbibjørnen69 skrev:seba4969 skrev:Bubbibjørnen69 skrev:Fin kostplan. Måltids "timing" er ligegyldigt. Dog er mad pre- og postworkout måltider anbefalelsesværdigt.
okay, så bruger jeg en vægt her i starten. Den her kostplan bruger jeg på de dage jeg ikke arbejder. Hermed sagt at jeg ikke følger den... når jeg er på arbejde har jeg ikke tid til så mange måltider + har alle de råvarer eksempelvis. Men jeg vil forsøge at spise ens som med kostplanen.
kød, grønt osv.
Tak for hjælpen i hvert fald.
På dine arbejdsdage kan du bare spise efter IIFYM. Det vil sige, det er relativt ligemeget hvad du putter i munden, bare du får dine 3000kcal dagligt med en fornuftig makrofordeling, altså i dit tilfælde 25%/50%/25 %. Du kan også bare blande en ond shaker og så drikke den på arbejdet.
Du skal ikke bekymre dig om at spise få måltider. Spis så mange/få som du lyster.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster