Hun vejer 45 kg, hvilket vil sige at for at gaine muskler skal hun indtage 90 g proteiner det kan vi allesammen blive enige om ikke? I NUPO pulver indtager hun (ved 6 portioner dagligt) 83 g protein - hvilket jo så vil være lige i underkanten, HVIS hun vil bygge muskelmasse.
Ifht. at det er "umuligt" vokse under en NUPO kur er teoretisk set korrekt. Problemet er bare at jeg under mit HST program er vokset 4 cm over brystet - imens jeg var på en NUPO kur. Mht. Mæthedsfornemmelsen, så virker det fremragende for mig.
Mht. Smagen:
Kakao = Mathilde Kakaoskummetmælk
Jordbærg = Ekstremt syntetisk jordbærsmag
Cafe Laté = Udemærket, hvis man kan lide kaffesmagen
Jeg ændret en smule i det, så jeg kun indtager NUPO på mine cardio dage + proteinpulver efter træning, kombineret med low-carb diæt de andre dage.
Indtil videre har jeg tilsyneladende ikke mistet muskelmasse eller styrke/udholdenhed for den sags skyld. Og for mig har det været en fremragende middel til vægttab og ændret min tilgang til kost, således at jeg ikke føler afsavn ved vægttab, som jeg bl.a. har gjort da jeg cuttede med 500kcal i underskud pr. dag.
Men det vil være spild at bruge nupo for at tabe sig og så gå ud og fråde isvafler i det gode sommervejr, for så sætter kg'ene sig hurtigt igen

og så kan man begynde forfra
Ps. Der er ingen der siger at man KUN skal indtage NUPO under en nupokur, man kan også bruge det som måltidserstatning eller appetitdæmper.