Findes der en måde så det bliver forbedret?
Det er ellers en fed nok PC fra Aldi

http://www.aldi.dk/aldi_fra_onsdag_den_ ... 182_5.html

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

PeterK skrev:Hvis det er, hvad jeg tror, det er, så skyldes det, at skærmens cd/m^2 er lav. Sikkert 250 el. lavere. I så fald er der ikke noget gøre ved det.

Mr Statue skrev:PeterK skrev:Hvis det er, hvad jeg tror, det er, så skyldes det, at skærmens cd/m^2 er lav. Sikkert 250 el. lavere. I så fald er der ikke noget gøre ved det.
Jeg ved ikke helt hvad cd/m2 er men det er lidt som de gamle faldskærme hvor der er en vis vinkel man kan se på skærmen fra og kommer man væk fra den så bliver billedet utydeligt. Skærmen har LED baggrundslys står der.
Mit TV er LED og billedet står tydeligt fra alle vinkler...

Mr Statue skrev:Jeg ringede lige til Medions service center og manden mente at der må være en defekt med skærmen så jeg skal bruge reklamationsretten eller få pengene tilbage. Ellers en god PC udover dette.

Mr Statue skrev:Jeg ringede lige til Medions service center og manden mente at der må være en defekt med skærmen så jeg skal bruge reklamationsretten eller få pengene tilbage. Ellers en god PC udover dette.

PeterK skrev:cd/m^2 angiver netop skærmens visualitet fra forskellige vinkler og afstande. Jo højere jo bedre. I billige skærme er det typisk dette, der nedprioriteres først.
Edit: Min fejl. cd/m^2 angiver, hvor god visualiteten er, hvis fx solen skinner på den.

Oliverg skrev:Cd/m^2 angiver lysstyrken per kvadratmeter - intet andet(http://en.wikipedia.org/wiki/Candela_per_square_metre). Umiddelbart kender jeg ingen enheder der beskriver de to scenarier, du beskriver.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster