Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

eller er det mig der er helt gal på den, når jeg tror han er dobbeltmoralsk?

HolgerDanske1995 skrev:Omkring 13 minutter inde snakker han om steroider... Jeg har meget respekt for Dorian. Men han udtaler at han byggede sin fysik naturligt, og kun brugte et skud primobolan om ugen, og 2 tabs anavar ed 8 weeks out! Og bagefter siger han hvor vigtigt det er med ærlighed, og han ikke har noget problem med at snakke om emnet.eller er det mig der er helt gal på den, når jeg tror han er dobbeltmoralsk?

HolgerDanske1995 skrev:Det er tilsyneladende mig der har klokket i det. Han snakker om starten af sin karriere. Senere snakker han om større doser. Men stadig intet overvældende 1000mg test ew,500 deca ew, 50 mg dbol ed.

RippedInFourWeeks skrev:Er der desuden nogen andre som har lagt mærke til Dorians venstre biceps? Det som om bunden af den mangler, eller er jeg gal på den?
RippedInFourWeeks skrev:Er der desuden nogen andre som har lagt mærke til Dorians venstre biceps? Det som om bunden af den mangler, eller er jeg gal på den?

In this special series seen only on MuscularDevelopment.com Dorian Yates sits down for an in depth interview with Peter McGough. In this, the third video in a three part series, "The Shadow" discusses his illustrious bodybuilding career from 1995 to the present.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster