Jeg er lige gået igang med at styrketræne (Ca. 1 måneds tid siden), indtil videre har jeg prøvet lidt forskellige øvelser rundt omkring i trænings centeret for sådan at finde frem til hvilken type træning jeg syntes passer bedst til mig, og er blevet meget glad for de gode gamle dages håndvægte osv.
Min plan er at gå i gang med Back-to-basics programmet fra idag af og så se hvad det førere hen af i fremtiden, men jeg skriver egentligt herinde for at fiske efter lidt tips og tricks til min træning og min nye kost.
Her er lige lidt info om mig, så i ved lidt om min bagrund og hvad der ellers hører til
Jeg er 24 år ca 181cm høj og vejer omkring de 72 kg (Dette er noget jeg meget gerne vil ha lavet om på!)
Til dagligt arbejder jeg som Brolægger og er derfor udsat for nogle tunge løft igennem dagen - Ikke fordi at det skal hindre min træning men man skal vel lige vægte sit eget helbred lidt også
Jeg vil gerne igang med at træne i hvert fald 3 gange ugentligt gerne 4, det skal så også lige nævnes at jeg er begyndt at svømme 2 gange ugentligt samtidigt. Det er ikke noget konkurrence svømning eller noget det var bare for at komme i en bedre form jeg valgte at gå igang med det. Jeg håber ikke det belaster min krop alt for meget hvis jeg træner 4 gange ugentligt og svømmer 2 dage.
Jeg fyrer lige en liste af her i bunden med hvilke "hjælpemidler" i form af protein pulver osv. jeg har erhvervet mig til at starte op på.
Gold standard Whey 100% Protein pulver
Gold standard 100% Casein pulver
Kreatin
ZMA kapsler/piller (500mg)
Druesukker.
På forhånd tak.