Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1579
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1576

Følg bodybuilding.dk på

Ny kostplan, bulk.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

hej alle sammen

jeg er 19 år, er 181 høj. vejer KUN 62 kilo.
Mit ligevægtsindtag ligger på omkring 2700 kcal.

Jeg har længe været træt af at være tynd, nu skal der gøres noget ved det.. jeg træner ca 6 dage i ugen med 2 split-program.. når det ikke er vinter kører jeg motocross på høj plan, og der skal bestemt noget kondi til. plejer at løbe 2 gange 6 km om ugen. behøver jeg det? med alt den sunde kost, og vægt træning? jeg laver træner også cardio hver gang jeg træner..

Jeg har nu lavet min kostplan lidt mere optimal. Hvad siger i til det ? også det med konditræning^^

kostplan

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

situd skrev:hej alle sammen

jeg er 19 år, er 181 høj. vejer KUN 62 kilo.
Mit ligevægtsindtag ligger på omkring 2700 kcal.

Jeg har længe været træt af at være tynd, nu skal der gøres noget ved det.. jeg træner ca 6 dage i ugen med 2 split-program.. når det ikke er vinter kører jeg motocross på høj plan, og der skal bestemt noget kondi til. plejer at løbe 2 gange 6 km om ugen. behøver jeg det? med alt den sunde kost, og vægt træning? jeg laver træner også cardio hver gang jeg træner..

Jeg har nu lavet min kostplan lidt mere optimal. Hvad siger i til det ? også det med konditræning^^

kostplan

KOSTPLANEN ser umiddelbart fint ud sys JEG.... måske du skulle sænke cardio lidt - alt efter hvad det er for cardio du træner ovenpå en given styrketræning (failure / overtræning) og ISÆR alt efter hvad din hvilepuls er... er den omkring 50 så er konditionen vist noget nær ok :D

Kostplan: Ingen kostplan

Hvis du IKKE tager på med den kost der, så prøv at smid en håndfuld nødder ind ved måltiderne(jordnødder, pistacienødder, valnødder, mandler etc) og en riskiks eller to
"If you want to fly, you need to cut the shit that brings you down"
- Knaegt
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 124.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog

kostplan
[/quote]
KOSTPLANEN ser umiddelbart fint ud sys JEG.... måske du skulle sænke cardio lidt - alt efter hvad det er for cardio du træner ovenpå en given styrketræning (failure / overtræning) og ISÆR alt efter hvad din hvilepuls er... er den omkring 50 så er konditionen vist noget nær ok :D[

ja okay, men skal jeg ingen kondi træning ha? har før fået af vide det er for meget hvis jeg også løber 2 gange i ugen ? det er bare vigtig at jeg er i god form, ellers holder jeg ikke til 25 min. cross løb.. Og cross kræver virkelig meget! :)

Problemet er at du forbrænder en masse ved 12km om ugen + motorcross og træning... Du kan evt hoppe på et løbebånd og se hvor mange kcal du smider ved det de 6 km og gange de med 2... så meget skal du så spise ekstra for at beholde overskudet
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

situd skrev:
kostplan

KOSTPLANEN ser umiddelbart fint ud sys JEG.... måske du skulle sænke cardio lidt - alt efter hvad det er for cardio du træner ovenpå en given styrketræning (failure / overtræning) og ISÆR alt efter hvad din hvilepuls er... er den omkring 50 så er konditionen vist noget nær ok :D[

ja okay, men skal jeg ingen kondi træning ha? har før fået af vide det er for meget hvis jeg også løber 2 gange i ugen ? det er bare vigtig at jeg er i god form, ellers holder jeg ikke til 25 min. cross løb.. Og cross kræver virkelig meget! :)[/quote]
Du kan sagtens have konditionstræning ved siden af dit bulk, især hvis du har en sport som kræver en god kondition - det eneste er bare at du skal spise mere (hvilket jeg går ud fra du har taget højde for i din kostplan)
Hvis jeg var dig ville jeg fjerne noget af det usunde fedt (smør, mayonnaise osv.) og erstatte det med noget sundt fedt i stedet for (fed fisk, olie, nødder osv.)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

situd skrev:
kostplan

ja okay, men skal jeg ingen kondi træning ha? har før fået af vide det er for meget hvis jeg også løber 2 gange i ugen ? det er bare vigtig at jeg er i god form, ellers holder jeg ikke til 25 min. cross løb.. Og cross kræver virkelig meget! :)[/quote]

Jo, almindelig muskeltræningsøvelser gør ikke noget for dit kredsløb, så tag en løbetur et par gange i ugen, men som de andre siger skal du være sikker på du kan dække dit kcal-behov de dage du løber, du behøver nødvendigvis ikke løbe så langt
"If you want to fly, you need to cut the shit that brings you down"
- Knaegt
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 124.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 210.00

Jeg kan så fortælle at jeg har taget 2 kilo på, på 2 uger. så er det lige om det er fedt eller muskler. men som jeg kan se det, så ligner det muskler.

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster