- Fås i velassoteret forretninger
Pris: Ca. 19 kr
Protein 26g
Kulhydrat 59g
fed 1 g
Alm. pasta.
protein 12 gran
Kulhydrat 74g
fedt 2
Altså mere end en fordobling af protein indholdet og så mætter det væsentlig bedre. Eneste minus er prisen

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

pixelsvinet skrev:Ser godt ud, har du smagt på det? og i så fald, smager det godt:D?

jbh0007 skrev:pixelsvinet skrev:Ser godt ud, har du smagt på det? og i så fald, smager det godt:D?
Nej ikke endnu, men købte et par poser i Føtex idag så skal nok lige give et feedback når jeg har smagt demDer har tidliger været andre mærker på markedet og de kan vist også stadigvæk købes rundt omkring - Bodyman.dk har også haft dem, men mener ikke de har dem mere. De smagte ok og mættede helt vildt. Det der især er intersssant ved dem her, er at de ryger bredt ud i næsten alle supermarkeder - Det kunne godt pege i retning af at folk er begyndt at tænker mere over hvad de propper i munden, hvis man mener der er et markedet for den slags produkter. Før kunne sådan et produkt kun fåes i special forretninger

MNN skrev:Hvor mange gram pasta er der i en pose til 19 kr. ??

kuglen skrev:synes også at det der protein paste bliver lidt klisteret iforhold til alm. pasta.

Bella-Nova skrev:Hej!
Hvor er det I siger at man kan købe det? - og har i evt et billede af emballagen?
Var nemlig i Føtex idag for at se efter det, men fandt intet protein pasta :/

Dingo skrev:Jeg købte lige en pose med hjem fra arbejdet i går (føtex) og smed en skål af det sammen med noget tun og creme fraiche dressing.. Konge måltid![]()

Dog tror jeg at jeg ved fremtidigt brug vil blande det med almindelig pasta, måske 1/3 protein pasta og resten almindelig eller 50/50, fordi 20 kr/½kg er sgu en krydret prisjbh0007 skrev:Dingo skrev:Jeg købte lige en pose med hjem fra arbejdet i går (føtex) og smed en skål af det sammen med noget tun og creme fraiche dressing.. Konge måltid![]()
ja, de er nice ik. Jeg er begyndt at koge eksta og så spiser jeg dem som snack kolde dagen efter![]()
Iøvrigt mætter de en del mere end alm. pasta - Så det er super til diæt, hvis man vil have pasta på programmet

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster