Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kulle skrev:har lige fået en mutant mass 6.8kg hjem som jeg skal bruge til min træning fordi jeg skal op i vægt.
Nogen der har en god kostplan til at tage på`?
Jeg vejer 81 og er 194 cm.. og hvad vil i anbefale jeg skal veje cirka?

Langkildee skrev:Kulle skrev:har lige fået en mutant mass 6.8kg hjem som jeg skal bruge til min træning fordi jeg skal op i vægt.
Prøv nu selv at udnytte de ting, som du får givet her på hjemmesiden. Prøv at lave din egen kostplan og få andres kommentar efter. Ingen vil arbejde gratis (jeg vil ikke) og du får også mere ud af, at vælge de ting du bedste selv kan li og ikke hvad andre kan li.

Kulle skrev:Langkildee skrev:Kulle skrev:har lige fået en mutant mass 6.8kg hjem som jeg skal bruge til min træning fordi jeg skal op i vægt.
Prøv nu selv at udnytte de ting, som du får givet her på hjemmesiden. Prøv at lave din egen kostplan og få andres kommentar efter. Ingen vil arbejde gratis (jeg vil ikke) og du får også mere ud af, at vælge de ting du bedste selv kan li og ikke hvad andre kan li.
Jeg har også selv lavet en men det betyder ikke jeg ikke vil høre andres mening omkring tingene og få nye ideer blandt andet.
og hvis du ikke kan hjælpe mig er det ikke nødvendigt du skriver.

mati96 skrev:æd nu bare den kylling og peanutbutter

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster