Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 811
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 808

Følg bodybuilding.dk på

Nybegynder, brug for råd, tips & tricks

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej med jer veltrænede mennersker.

Jeg er 29 år og er lige begyndt at træne, har ikke trænet/løbet/løftet. Ja, været meget doven, men nu er det en overstået fortid.
Jeg træner hverdag efter arbejde i ca. 1,5 time. Er også begyndt at spise meget sundt, fedtfattig og kalorielet. Er lige begyndt på noget proteinpulver.

Min træning starter på løbebåndet i 15 min., brænder 180 kal. + afstand på 2,7 km.
Så kører jeg hele overkroppen og dagen efter underkroppen, men starter på løbebåndet altid.
Jeg indtager ca. 75 cl. vand + en shaker med whey proteinpulver.

Det skal lige siges at jeg indenfor 3 mdr. (før træningen) har tabt mig 25 kg. på 4 mdr.

Nu kan jeg mærke at min underkrop; baglår, forlår er blevet meget store, har stadig en del fedt på lovehandles + maven, skal jeg satse mere på det område og mindre på underkroppen? løbeturen er måske nok? Hvad med væskerne under træning, er det forkert, måske vand under træning og shakeren sidst efter træningen? Mit mål er at være veltrænet og mere udholdende.

Mine svagheder er: red bull (2-3 om dagen + ca. 4-5 genstande i weekenderne).

Jeg har søgt lidt i forummet, men synes det ku være fedt med svar på lige mine mål, situation.

Reputation point: 0

Geografisk sted: KBH S

Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 60.00
- Dødløft: 100.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

atsa17 skrev:Hej med jer veltrænede mennersker.

Jeg er 29 år og er lige begyndt at træne, har ikke trænet/løbet/løftet. Ja, været meget doven, men nu er det en overstået fortid.
Jeg træner hverdag efter arbejde i ca. 1,5 time. Er også begyndt at spise meget sundt, fedtfattig og kalorielet. Er lige begyndt på noget proteinpulver.

Min træning starter på løbebåndet i 15 min., brænder 180 kal. + afstand på 2,7 km.
Så kører jeg hele overkroppen og dagen efter underkroppen, men starter på løbebåndet altid.
Jeg indtager ca. 75 cl. vand + en shaker med whey proteinpulver.

Det skal lige siges at jeg indenfor 3 mdr. (før træningen) har tabt mig 25 kg. på 4 mdr.

Nu kan jeg mærke at min underkrop; baglår, forlår er blevet meget store, har stadig en del fedt på lovehandles + maven, skal jeg satse mere på det område og mindre på underkroppen? løbeturen er måske nok? Hvad med væskerne under træning, er det forkert, måske vand under træning og shakeren sidst efter træningen? Mit mål er at være veltrænet og mere udholdende.

Mine svagheder er: red bull (2-3 om dagen + ca. 4-5 genstande i weekenderne).

Jeg har søgt lidt i forummet, men synes det ku være fedt med svar på lige mine mål, situation.

Du kan ikke isolere dit vægttab, ved fx. at ligge fokus på at træne mave, hvis det er der du vil have fedtet væk, sådan fungere det ikke. Så underkroppen fortsætter du bare med at træne. Jeg ville drikke væske under træningen, også shaken efter, sammen med nogle hurtigt optagelige kulhydrater, fx Bodylab Carbs.

Jeg ville droppe red bull med det samme, hvis jeg var dig. Der er massere af tomme kcal deri, og det er ikke hvad du ønsker, når ud skal tabe dig.

Derudover så prøv at post dit program med øvelser etc.

Held og lykke!
Brugeravatar

Træner her: Atletklubben Jyden

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

jeg vil anbefale dig at du fortsætter med dit løb, evt øger det til 20min pr gang.

styrketræningen ville jeg lave om til fullbody træninger bestående af basis øvelser.

squat
dødløft
bænk pres
skulder pres
bent over rows
dips
leg curl
ez curls
crunches

2x10-12 reps af hver øvelse. mere er ikke nødvendigt for dig da du som begynder har meget lav respons terskel.

drop dine redbull, drik vand under din træning og drik en shake efter træning.
spis varieret, spis frugt og grønt hver ag, spis fed fisk min 1 gang om ugen, spis magert kød, drop lyst brød og lys pasta og ris...
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Reputation point: 15

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Vis kostplan

Enig med kuglens indlæg

atsa17, er det pga. energi mangel, at du drikker red bull? Undrer mig bare lidt, 2-3 red bulls om dagen.. der er intet godt i dem og det 'spike' de giver, er intet i forhold til en dobbel expresso. Danutrition koffein piller virker også udemærket.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Dødløft: 100.00

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster