Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1141
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1138

Følg bodybuilding.dk på

Nybegynders træningsprogram

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej!

Jeg er 17 år og begyndte for 3 uger siden og træne 5 gange om ugen sammen med 2 kammerater.
Jeg skriver da jeg godt kunne tænke mig at høre om nogle kunne hjælpe mig med et træningsprogram, jeg ønsker at tage
en masse vægt på. Jeg vejede 64,5 kg inden jeg startede med at træne, og er nu på 63,2 kg, håber på en dag at komme op og ramme de 70-72 kg med markerede muskler, men er godt klar over jeg først skal tage på.
Jeg bruger denne gainer http://www.link slettet.com/super-mass-gainer.html
Blander det ofte med kreatin.

Jeg tænker jeg vil skrive lidt om min daglige kost:
Jeg spiser en halv karton A38 med bananer i til morgenmad
2 æbler og nogle bananer til frokost samt 4-5 skiver rugebrød
Til aften spiser jeg gerne kylling med sovs kartofler og broccoli, ellers står den på pasta, lasagne osv.

Jeg spiser hverken chips, slik og drikker heller ikke sodavand.

I starten tog jeg gainer 3 gange om dagen (Morgen, middag, aften) nu er det kun efter træning.

Håber i kan komme med nogle råd eller evt. vise mig links til sider der måske kan hjælpe mig :)
- Tak!

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hej Kevin.

Det ville være rigtig brugbart for dig at læse de guides der er i begynder forumet. Du skal bulke hvis du vil gaine, og der er ufattelig mange forskellige programmer du kan anvende, men B2B herinde ville imo. være optimalt.

held og lykke med træningen, og husk at bruge søgefunktionen herinde ;)

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Det ville være en hjælp hvis du gad sætte din mad ind i kostplanfunktionen her på sidenEfter alt at dømme spiser du for lidt, men prøv engang alligevel, så bliver det noget nemmere at komme med forslag.
Med hensyn til hvad du skal lave vil jeg henvise til et, efterhånden, ret kendt (og godt) program: http://news.bodylab.dk/artikler/261-sto ... -to-basics
Der findes ingen uinteressante ting, kun uinteresserede mennesker.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Dødløft: 110.00

Hvis du gerne have mere volume på din krop, så skal du ikke styrketræne, men derimod muskelopbygge. Dette gør du bedst ved ikke at løfte tungt, men derimod koncentrere dig om max belastning på dine muskler. Prøv at holde følgende sekundinterval: 3-1-3; sagt med andre ord 3 sekunder op, 3 sekunder ned og så ét sekund, hvor du spænder i muskel når du er "på toppen af din rep". Du kommer til at kunne tage meget færre kilo, men langt bedre i bulk-fasen.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

KaldtKristiano skrev:Hvis du gerne have mere volume på din krop, så skal du ikke styrketræne, men derimod muskelopbygge. Dette gør du bedst ved ikke at løfte tungt, men derimod koncentrere dig om max belastning på dine muskler. Prøv at holde følgende sekundinterval: 3-1-3; sagt med andre ord 3 sekunder op, 3 sekunder ned og så ét sekund, hvor du spænder i muskel når du er "på toppen af din rep". Du kommer til at kunne tage meget færre kilo, men langt bedre i bulk-fasen.

Er det her det man kalder trolling?
Brugeravatar

Reputation point: 10

Twisted skrev:
KaldtKristiano skrev:Hvis du gerne have mere volume på din krop, så skal du ikke styrketræne, men derimod muskelopbygge. Dette gør du bedst ved ikke at løfte tungt, men derimod koncentrere dig om max belastning på dine muskler. Prøv at holde følgende sekundinterval: 3-1-3; sagt med andre ord 3 sekunder op, 3 sekunder ned og så ét sekund, hvor du spænder i muskel når du er "på toppen af din rep". Du kommer til at kunne tage meget færre kilo, men langt bedre i bulk-fasen.

Er det her det man kalder trolling?

En hel ny form for trolling kaldet "idioti", hvor troll'en også troll'er sig selv.
Brugeravatar

Reputation point: 903

Geografisk sted: Atlas

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster