Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SimonJ skrev:Synes nu ikke den gamle fejlende noget specielt, udover at der var lidt svært at opløse det. Så glæder mig til et prøve en nye version

Dingo skrev:Puuh ja den gamle kassein var ikke så god.. meget svær at opløse

HAV skrev:Dingo skrev:Puuh ja den gamle kassein var ikke så god.. meget svær at opløse
og smagen

Dingo skrev:HAV skrev:Dingo skrev:Puuh ja den gamle kassein var ikke så god.. meget svær at opløse
og smagen
Ja jeg blev godt nok taget i røven da jeg smed et helt scoop i shakeren og så bare tog lidt mælk som jeg plejede... haha

Dingo skrev:Jeg bruger slet ikke kassein mere.. hehe

HAV skrev:Har lige invisteret i den nye kasein idag. Bliver spændende mht. opløslighed og smag

*JJ* skrev:HAV skrev:Har lige invisteret i den nye kasein idag. Bliver spændende mht. opløslighed og smag
Glæder mig til at høre en bedømmelse!![]()
- og gerne lidt tjept...

HAV skrev:*JJ* skrev:HAV skrev:Har lige invisteret i den nye kasein idag. Bliver spændende mht. opløslighed og smag
Glæder mig til at høre en bedømmelse!![]()
- og gerne lidt tjept...
Haha - æder en i nat inden sengetid ( kl. 04.00 pga. arbejde ) så der kommer en beretning i morgen

WannaBeBig skrev:Det smager ikke helt ligesom godt som Bodylab's whey, men det kan fint drikkes. Det er 10 gange bedre end den gamle slow release version.

WannaBeBig skrev:Det smager ikke helt ligesom godt som Bodylab's whey, men det kan fint drikkes. Det er 10 gange bedre end den gamle slow release version.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster