Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hot_fifty skrev:atså det bedste program er en perfekt kost. Hvis du vil have masse så skal du i kalorieoverskud, hvis du ikke er det kan verdens bedste program ik give dig masse.
Synes selv at 10 x 10 er for vildt for mig
FB eller 2 split er det bedste for mig og så 3-4 sæt pr øvelse. Har så flest øvelser til de muskelgrupper som halter lidt.

hot_fifty skrev:atså det bedste program er en perfekt kost. Hvis du vil have masse så skal du i kalorieoverskud, hvis du ikke er det kan verdens bedste program ik give dig masse.
FB eller 2 split er det bedste for mig og så 3-4 sæt pr øvelse. Har så flest øvelser til de muskelgrupper som halter lidt.

M.R.J. skrev:Champ, for det første så er der ikke noget entydigt svar! For det andet er der virkelig meget guf her på sitet i form af diverse emner og artikler - med andre ord: LÆS!
Når det så er sagt, kan jeg dele min egen erfaring, som har været stor succes med at variere det.
Kører du for eksempel et 2-split, så kør med highrep og lowrep dage.
5 x 3-5 i de store mandag og torsdag
3-4 x 8-10 tirsdag og fredag
I iso øvelser, har jeg selv haft succes med forholdsvis høje reps med 3-5 sæts af 8-12 reps.
Prøv dig lidt frem!

SandyFrink skrev:hot_fifty skrev:atså det bedste program er en perfekt kost. Hvis du vil have masse så skal du i kalorieoverskud, hvis du ikke er det kan verdens bedste program ik give dig masse.
"det bedste program er en perfekt kost." Hvad er det for en omgang sludder. Du er jo ikke i stand til at svare trådstarter.
Tno84, læs artiklerne af incognito her på sitet.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster