NoGood skrev:Du mangler i hvert fald skulder, ben og en øvelse til bagkæden! Har tidligere i dag smidt et ret basic program ud som ikke sluger forfærdelig lang tid i centeret og som er ret ligetil.
Squat 5x5
Military Press 5x5
Bent Over Row 5x5
CG Bænkpres 3x8
Mave 3x8
Dødløft 5x5
Bænkpres 5x5
CG Pullups 5x5
Yates Row 3x8
Mave 3x8
Her kunne du overveje at køre med 5 sæt op til en 5RM i Dødløft da nogens teknik går fløjten ellers.
Eller så træner du 3 gange om ugen skiftevis med hvert workout.
Du forsøger at stige 2,5kg hvert træningspas og hvis du ikke kan løfte vægten med korrekt teknik prøver du med samme vægt næste gang indtil du får løftet den eller failer på den 3 gange. Hvis du failer tager du 10% af vægten af og stiger med 2,5kg derfra. På den måde får du også en naturlig periodisering i træningen.
hov ja forresten my bad, glemte at nævne at ben (squat) og ryg (dødløft) har jeg med vilje undgået fordi min ryg ikke kan holde til det, holdte op for en måneds tid siden da jeg simpelthen fik så ondt i ryggen hele tiden, ikke kun når jeg trænede så skal finde nogen alternativer til de to
Men ville det være dumt hvis jeg tog nogen af de øvelser du skrev og lagde sammen med mine, da jeg er temmelig glad for de øvelser hvor man løfter sig selv.
så det måske kom til at se sådan her ud:
pull ups 4 x max
chin ups 4 x max
dumbell curls 4 x 8
Bænkpres 5x5
dips 4 x max
triceps pushdowns 4 x 8
Military Press 5x5
måske i en anden rækkefølge det ved jeg ikke og set x reps ved jeg ikke helt hvordan skal være, men vil gerne have et full body program da jeg regner med at starte til fodbold i næste uge