Jeg er en tynd, spinkel dreng som vil begynde på styrketræning og få en dejlig og veltrænet krop. Jeg har prøvet at læse mig lidt frem på de forskellige site omkring, hvad der skal til. Hvergang løber jeg ind i alt mulig med kreatin og protein pulver og andet kosttilskud. Der er også rigtig mange forskellige bud på hvordan man skal træne osv. Ja rent ud sagt syntes jeg det er en jungle at finde ud af. Jeg kunne derfor så godt tænke mig at vide/ spøger om hjælp til at komme i gang. Jeg er meget motiveret og vil self. gerne gå 100% ind i det som at oplæg kost og livsstil. His der sidder nogle derude med en god potion viden og erfaring omkring træning og hvordan man skal træne kunne jeg godt tænke mig at få nogle spørgsmål besvaret

Jeg har svært ved at definere mit mål. Men som hovedmål kunne jeg godt tænke mig at se stor og muskuløs ud(Denne drøm høre i vel ofte herinde), men er det muligt og tager det 1. 4. eller 8 år, el måske mere at blive stor og stærk

Så det jeg godt kunne tænkte mig at vide er hvordan min kost skal se ud, hvilke øvelser man skal lave osv.
Jeg har mulighed for at træne næsten hverdag om morgen.
Fakta:
- Dreng
- 21 år.
- Tynd og spinkel, vejer 68 kg og er 179 høj.
- Jeg har det HØJT stofskifte som gøre at jeg har MEGET svært ved at tage på. (Jeg har ikke taget på i flere år, selvom jeg spiser og spiser - også selvom det er burger en hel uge)
- Jeg er nybegynder i træningscenter
Jeg håber virkelig at der sidder nogle som kan hjælpe. Det vil betyde rigtig rigtig meget for mig at komme godt i gang med et godt og stabilt træningsprogram/liv..
P.s. har uploadet nogle billed at min body som den er nu, rigtig god weekend