Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thyson skrev:Okey øv øv hvorfor er den så ringe. Er der så nogle herinde som vil hjælpe med et godt program. Har læst en del om de programmer der ligger på nettet. Og ender altid med at vende tilbage til mit gammel program. Før det her program trænede jeg FB. Der så mit program således ud
Mandag Bryst/Trichep
Onsdag Ryg/Bichep
Fredag Skulder/Ben
Med en masse basis øvlser.

Thyson skrev:Okey øv øv hvorfor er den så ringe. Er der så nogle herinde som vil hjælpe med et godt program. Har læst en del om de programmer der ligger på nettet. Og ender altid med at vende tilbage til mit gammel program. Før det her program trænede jeg FB. Der så mit program således ud
Mandag Bryst/Trichep
Onsdag Ryg/Bichep
Fredag Skulder/Ben

Jok skrev:Thyson skrev:Okey øv øv hvorfor er den så ringe. Er der så nogle herinde som vil hjælpe med et godt program. Har læst en del om de programmer der ligger på nettet. Og ender altid med at vende tilbage til mit gammel program. Før det her program trænede jeg FB. Der så mit program således ud
Mandag Bryst/Trichep
Onsdag Ryg/Bichep
Fredag Skulder/Ben
Det er ikke et FB program - Det er et 3-split
Prøv "Back to Basics" (du kan finde den under artikler på Bodylab.dk), det er et fint til en begynder der ikke har den helt store trænignserfaring

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster