Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

essensen skrev:WTF. Så har jeg missset alle individuelle poses. De amerikanske douchebags der fortalte mig kl. 6 har da misinformeret groft.
Super nederen ikke at have set deres rutiner.

Clean skrev:1. Jay
2. Dexter
3. Branch
4. Kai
5. Phil

essensen skrev:Ja, det er rigtig nederenDet sker jo kun én gang årligt..øv

Moqensen skrev:OMG jeg er chokeret over hvordan den er endt. Virkeligt en overraskende Mr. O.
Til folk der ikke ved det, men står op senere:
1. Jay
2. Branch
3. Dexter
4. Kai
5. Phil
6. Victor
Var især overrasket over Branch super flotte 2. plads

Xiva skrev:Jeg syntes nu ellers også at Dexter stod med skarpt end Branch
NU forventer jeg så også en ny film fra Jay

pilla pophvalp skrev:tænker... hvorfor ser Jay så udtryksløs ud i det der efter-interview??? man skulle tro at han var ret glad

Critter skrev:pilla pophvalp skrev:tænker... hvorfor ser Jay så udtryksløs ud i det der efter-interview??? man skulle tro at han var ret glad
Jeg tror han er fuldstændig udamttet.

Moqensen skrev:Spændende om Jay stopper nu da han har fået den tredje titel til hans "udstilling" i huset.
Kan umiddelbart ikke finde deres frie posing rutiner på youtube. Det kan være det er for tidligt, måske de først kommer op efter i aften.

Karl Æg skrev:Moqensen skrev:Spændende om Jay stopper nu da han har fået den tredje titel til hans "udstilling" i huset.
Kan umiddelbart ikke finde deres frie posing rutiner på youtube. Det kan være det er for tidligt, måske de først kommer op efter i aften.
Det lyder jo ikke umiddelbart sådan, når man hører hans kommentarer. Han kan jo også sagtens holde titlen et par år, når han kun er 36.
Jeg tror først de frie rutiner er oppe på jewt00b om et par timer.
Han burde ikke stoppe når han har kunnet finde den form igen, som han gjorde i år. Kunne være fedt at se om han kunne komme ind med samme condition næste år.

Moqensen skrev:Ja du har nok ret; hvad skal man så lave kl halv otte en søndag morgen?![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster