Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

peter n skrev:Den overordnede idé, eller skal vi sige, "filosofien" bag de gamle programmer, er sådan set glimrende. Den konkrete udformning er dog oftest håbløs, og man er heldigvis blevet klogere siden.
Hvis du vil køre fullbody, så find et program med alternerende dage og færre øvelser pr. træningspas.

DJ123 skrev:Jeg faldt over en artikel Thomas jagd har skrevet på et andet forum ang. Old school fullbody og vil hører folks mening om programmet. Det vil blive kørt 3 gange om ugen
1. Squat (traditionel ass-to-the-grass) 3 sæt x 8-10 reps
-supersetted med
2. Dumbell pullovers 3 sæt x 8-10 reps
3. Bænkpres 3 sæt x 6-8 reps
4. Military presses 3 sæt x 6-8 reps
5. Pullups 3 sæt x max reps
6. Bent over Barbell rows 3 sæt x 6-8 reps
7. Dips 3 sæt x max reps
8. Barbell curls 3 sæt x 6-8 reps
9. Læg 3 sæt x 10-15 reps
10. Mave 3 sæt x 10-15 reps
Har dog tænkt mig at fjerne pullovers.
Jeg vil forsøge at tilføje vægt/reps når det er muligt. Og har tænkt at tilføje dødløft evt i form af stiff
Legged
Info om mig: bænk:110 død:180 sq:130, træner for både styrke og hypertrofi.

DJ123 skrev:peter n skrev:Den overordnede idé, eller skal vi sige, "filosofien" bag de gamle programmer, er sådan set glimrende. Den konkrete udformning er dog oftest håbløs, og man er heldigvis blevet klogere siden.
Hvis du vil køre fullbody, så find et program med alternerende dage og færre øvelser pr. træningspas.
Jeg takker for din hjælp(: har du eventuel et eksempel på et godt fullbody i din optik

A Menace To Chicken skrev:DJ123 skrev:peter n skrev:Den overordnede idé, eller skal vi sige, "filosofien" bag de gamle programmer, er sådan set glimrende. Den konkrete udformning er dog oftest håbløs, og man er heldigvis blevet klogere siden.
Jeg takker for din hjælp(: har du eventuel et eksempel på et godt fullbody i din optik
I present to you: TWOTTT FB COOKIE CUTTER SUPREME SIMPLICITY TRIED & TESTED IN THE ANABOLIC TRENCHES.
Pas A:
squat 4x6-12
flat barbell bench i par med wide-grip pullups 4x6-12
seat. dumbbell OH-ext. ss incline dumbbell curls 3x8-12
st. calf raises ss hanging leg-raises 3x12-15
Pas B:
dødløft 3x5-8
seat. BTN barbell press i par med bench supp. dumbbell rows 4x6-12
EZ-bar skull crushers ss barbell curls 3x8-12
seat. calf-raises ss crunches 3x12-15
Uge:
man: A
tirs: off
ons: B
tors: off
fre: A
lør: off
søn: off
.. og forfra, men startende med B osv.

PeterLund skrev:Sjovt at Thomas Jagd samtidig har en artikel "8 øvelser som er spild af tid" hvor dumbell pullovers indgår![]()
Men ja skrot i det mindste den som du selv siger :-)

Thomas Jagd skrev:PeterLund skrev:Sjovt at Thomas Jagd samtidig har en artikel "8 øvelser som er spild af tid" hvor dumbell pullovers indgår![]()
Men ja skrot i det mindste den som du selv siger :-)
Og det står jeg også ved. At den er spild af tid that is![]()
Men det ændrer ikke på det faktum, at mange oldschool programmer indeholder dumbbell pullovers. Og når jeg præsenterer et oldschool program, så præsenterer jeg det som det er. Og ikke som en modificeret udgave, som jeg har tilpasset efter mine egne opfattelser og behov. Just saying

peter n skrev:Jamen for fanden..
Menace's udkast er baseret på strukturen fra Bill Starr 5x5 - det kan du jo kigge lidt på. Programmer som Stronglifts 5x5, Starting Strength, Madcow 5x5 er også varianter af det gamle Bill Starr program, der dog lægger sig tættere op ad det oprindelige program, og derved også er en smule mere styrkeorienterede, end det program Menace postede.
Ellers må du prøve at søge efter "fullbody + program" med søgefunktionen herinde. Det har trods alt været oppe adskillige gange før.

Nick9000 skrev:Aaaah yes, squat supersetted med pullovers. Godt til at udvide brystkassen!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster