Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Skinnyguy12 skrev:Så jeg var for første gang i gym for 2 dage siden, hvor jeg trænede igennem. Men er stadig rigtig øm i musklerne, specielt mine lår og så min ene arm gør ondt når jeg strejker den
Kan jeg godt træne igen imorgen hvis jeg tager det mere roligt?

Skinnyguy12 skrev:det føles faktisk som om senen er for kort, så når jeg strejker armen ud gør det ondt. Det samme er med den anden arm også, men slet ikk så slemt

Casper.S skrev:Skinnyguy12 skrev:det føles faktisk som om senen er for kort, så når jeg strejker armen ud gør det ondt. Det samme er med den anden arm også, men slet ikk så slemt
Umiddelbart lyder det bare til at du har ramt Brachialis (staves?), altså en muskel som løber under din Biceps - no problem, træn læs hvis du føler for det

Moody skrev:Casper.S skrev:Skinnyguy12 skrev:det føles faktisk som om senen er for kort, så når jeg strejker armen ud gør det ondt. Det samme er med den anden arm også, men slet ikk så slemt
Umiddelbart lyder det bare til at du har ramt Brachialis (staves?), altså en muskel som løber under din Biceps - no problem, træn læs hvis du føler for det
hedder brachi, men ud fra hans forklaring kan det for så vidt være alle andre muskler i overarmene.

Casper.S skrev:Moody skrev:Casper.S skrev:Skinnyguy12 skrev:det føles faktisk som om senen er for kort, så når jeg strejker armen ud gør det ondt. Det samme er med den anden arm også, men slet ikk så slemt
hedder brachi, men ud fra hans forklaring kan det for så vidt være alle andre muskler i overarmene.
Han refererer til "senen" mellem overarm og underarm - der kan vel ikke være så meget tvivl om hvor det så er.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster