Fik vist aldrig skrevet baggrundshistorien hvis der er nogen der stadig vil komme med gode råd.
Jeg har trænet on and off i mange år efterhånden nok 10, men det har aldrig været seriøst.
Men for 4 år siden begyndte jeg at træne med en makker og vi fik da lidt gang i det, men begyndte så at løbe en masse og smed det hele igen. Så begyndte jeg at træne alene og fik meget mere ud af det, og da jeg så blev single begyndte jeg at træne 1-3 timer om dagen mandag til fredag og nogen gangen lidt hygge i weekenderne.
Men jeg blev nødttil at træne lidt mindre for min krop kunne ikke klare så meget træning hver dag, nogen gange 2 gange om dagen, så nu træner jeg 3 timer mandag, pga boksning og eller 1-2 timer max de andre dage.
Det har virket rigtigt fint og jeg gik fra 78kg til 85 sidste år og smed så en masse igen hen over sommeren ved brug af masser af cardio og en eca kur.
Fra sidste sommer til vinter gik jeg så fra lige knap 80 kg til jeg en dag tilfældigt stillede mig på en vægt og så den viste 92Kg men har selvfølgelig også fået en masse mere styrke, men havde også levet liiiige rigeligt forkert.
Så nu er jeg igang med at komme ned igen, og er begyndt på en masse cardio igen og eca kur igen og er nu under 85kg det har så tage 1-1.5 mdr at komme derned, men har kun kørt eca i 14 dage nu. men skal have fundet en mere stabil kostplan, Det skal bare være NEMT, ligesom rygbrød er nemt da jeg har en rigtigt travlt hverdag når jeg ikke træner skal det være så nemt som muligt og selvfølgelig behøver det heller ikke koste en arm, for jeg syntes tit kostplaner siger man skal spise et eller andet vildt eksotisk som koster en formue.
Nå men så er der vist lidt mere info så det er muligt at hjælpe hvis nogen har forslag så POST POST POST

Go aften.