Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Illisher skrev:Jeg får ret ondt i ryggen/lænnen dagen efter jeg squatter. Jeg kan også under øvelsen mærke den går meget i min lænd. Er det fordi jeg tager den forkert, eller skal den bare gå godt i lænden?
Jeg vil prøve at se om jeg kan få fillmet min teknik en af de næste gange, så i kan se om jeg er helt galt på den.

Illisher skrev:Har læst Squat artiklen herpå siden,og set massere af videoer. Men har glemt det meste når jeg igen står i centeretOg ingen af dem jeg træner med ved hvordan det skal gøres korrekt.
Jeg er blevet meget opmærksom på at have helt ret ryg, så det er ikke det.
Dog kan det sagtens være jeg læner mig for meget frem af.
Og kan godt se det kan være svært at identificere problemet når jeg ikke lige har en video

Hill skrev:Illisher skrev:Har læst Squat artiklen herpå siden,og set massere af videoer. Men har glemt det meste når jeg igen står i centeretOg ingen af dem jeg træner med ved hvordan det skal gøres korrekt.
Jeg er blevet meget opmærksom på at have helt ret ryg, så det er ikke det.
Dog kan det sagtens være jeg læner mig for meget frem af.
Og kan godt se det kan være svært at identificere problemet når jeg ikke lige har en video
Nu køre du vel ikke squat i Smith stativ - jeg kan selv få ondt i lænden hvis jeg kører tung squat i Smith - så det gør jeg ikke - mener faktisk, at det burde forbydes ved lov

Zaulich skrev:Som de andre har nævnt, kører du den sandsynligvis med forkert teknik, men du kan også køre den for tungt - og så hjælper en dårlig teknik heller ikke på det ;)
Jeg har ofte slemme DOMS efter meget tung squat..

Hill skrev:Zaulich skrev:Som de andre har nævnt, kører du den sandsynligvis med forkert teknik, men du kan også køre den for tungt - og så hjælper en dårlig teknik heller ikke på det ;)
Jeg har ofte slemme DOMS efter meget tung squat..
Squat kan da ikke køres for tungt - hvis du kommer op med den var den ikke for tung. Men derfor skal man selvfølgelig ligesom alle andre øvelser ikke køre max hver gang.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster