Så er hans pension da sikret

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

alfross skrev:Selvfølgelig sker den slags ikke kun i USA! Der er skøre mennesker over det hele.

Bay skrev:Sætningen: "Jeg kan slet ikke være i nærheden af tun nu, har han sagt til Daily News" siger jo det hele, man har mere brug for hjælp/behandling end penge. Han er jo syg.

TheFatboy skrev:alfross skrev:Selvfølgelig sker den slags ikke kun i USA! Der er skøre mennesker over det hele.
Har du nogensinde læst oversigter over alle de dumme love de har i USA? Det er helt absurd. Ikke fordi det har noget med søgsmålet her at gøre, men jeg pointerer det lige. Sådan nogle love finder man ikke i Danmark. Selvom jeg er tilbøjelig til at tro, at her sagtens kunne være idioter som ikke havde andet at tage sig til, end at få indført dumme lovgivninger om ligegyldige ting.
Fx har de stadig en ældre lov i Texas, som lyder: "When a man is released from jail, he must be given a horse and a shotgun if he requests it."

jeg tror jeg vil få et traume næste gang det regner og lægge sag an mod DMI. de kan jo bare sørge for noget solskin 

TheFatboy skrev:alfross skrev:Selvfølgelig sker den slags ikke kun i USA! Der er skøre mennesker over det hele.
Har du nogensinde læst oversigter over alle de dumme love de har i USA? Det er helt absurd. Ikke fordi det har noget med søgsmålet her at gøre, men jeg pointerer det lige. Sådan nogle love finder man ikke i Danmark. Selvom jeg er tilbøjelig til at tro, at her sagtens kunne være idioter som ikke havde andet at tage sig til, end at få indført dumme lovgivninger om ligegyldige ting.
Fx har de stadig en ældre lov i Texas, som lyder: "When a man is released from jail, he must be given a horse and a shotgun if he requests it."

TheFatboy skrev:I seriously doubt that.

TheFatboy skrev:De er ikke gamle alle sammen.

TheFatboy skrev:Jeg tror fuldt og fast på at koncentrationen af latterlige love er størst i USA.

TheFatboy skrev:Jeg tror fuldt og fast på at koncentrationen af latterlige love er størst i USA.

Starpen skrev:... men de bærer også præg af, at de er lavet på en tid, hvor staterne havde hver sit at slås med og nogle af dem er derfor ligesom kommet igennem, uden den store diskussion.

TheFatboy skrev:Hvor gamle er de love der?Starpen skrev:... men de bærer også præg af, at de er lavet på en tid, hvor staterne havde hver sit at slås med og nogle af dem er derfor ligesom kommet igennem, uden den store diskussion.
Naturligvis. Det er bare foruroligende at tænke på. Især den fra Texas vedr. manddrab.

Igen bliver jeg nødt til at konstatere, at forestillingen om at amerikanere skulle være dummere end os, bunder i uvidenhed. De interesserer sig muligvis ikke for Europa - på den front tror jeg vox pop'en er helt i tråd med virkeligheden - men det siger ingenting om deres intelligens, blot at europæiske forhold ikke har den store betydning for den almindelige amerikaner.
. problemet med USA er, at de tror de ved hvad der er bedst for resten af verden. men hvordan skal man kunne vide hvad der er bedst, hvis man ikke engang har den mest fundamentale viden.
alfross skrev:TheFatboy skrev:Hvor gamle er de love der?Starpen skrev:... men de bærer også præg af, at de er lavet på en tid, hvor staterne havde hver sit at slås med og nogle af dem er derfor ligesom kommet igennem, uden den store diskussion.
Naturligvis. Det er bare foruroligende at tænke på. Især den fra Texas vedr. manddrab.
Hvorfor er det foruroligende? Det er jo en lov fra en tid hvor det var accepteret at duellere, hvis man var uenige om noget. Sådan var det ikke kun i USA. Der foregik dueller i Europa lige så længe.
Igen bliver jeg nødt til at konstatere, at forestillingen om at amerikanere skulle være dummere end os, bunder i uvidenhed. De interesserer sig muligvis ikke for Europa - på den front tror jeg vox pop'en er helt i tråd med virkeligheden - men det siger ingenting om deres intelligens, blot at europæiske forhold ikke har den store betydning for den almindelige amerikaner.
Hvis ovenstående ikke bider på dig - og jeg forestiller mig at din barnetro er lidt for indgroet til det - så forklar mig, hvad der skulle have ført til at amerikanere er dummere end os? Er det en genetisk mutation? Er det fordi de spiser fed mad? Eller er det monstro fordi deres kultur trods alle lighederne, er så forskellig fra vores, at vi nogle gange ikke forstår deres bevæggrunde og logik?

RookieBalboa skrev:Igen bliver jeg nødt til at konstatere, at forestillingen om at amerikanere skulle være dummere end os, bunder i uvidenhed. De interesserer sig muligvis ikke for Europa - på den front tror jeg vox pop'en er helt i tråd med virkeligheden - men det siger ingenting om deres intelligens, blot at europæiske forhold ikke har den store betydning for den almindelige amerikaner.
det er netop det der er problemet, hvordan skal et land kunne regere hele verden når de ikke engang ved den eksisterer. hvordan kan de gå i krig mod irak, når de tror det er en lollipop is. problemet med USA er, at de tror de ved hvad der er bedst for resten af verden. men hvordan skal man kunne vide hvad der er bedst, hvis man ikke engang har den mest fundamentale viden.

Starpen skrev:RookieBalboa skrev:Igen bliver jeg nødt til at konstatere, at forestillingen om at amerikanere skulle være dummere end os, bunder i uvidenhed. De interesserer sig muligvis ikke for Europa - på den front tror jeg vox pop'en er helt i tråd med virkeligheden - men det siger ingenting om deres intelligens, blot at europæiske forhold ikke har den store betydning for den almindelige amerikaner.
det er netop det der er problemet, hvordan skal et land kunne regere hele verden når de ikke engang ved den eksisterer. hvordan kan de gå i krig mod irak, når de tror det er en lollipop is. problemet med USA er, at de tror de ved hvad der er bedst for resten af verden. men hvordan skal man kunne vide hvad der er bedst, hvis man ikke engang har den mest fundamentale viden.
Det er jo bare en helt skør generalisering... Det er det samme som at sige, at alle franskmænd kan lide ost og at alle engelske mænd bruger monokel. Det er noget, DU tror. Det gør vel egentlig dig ligeså "dum", gør det ikke? Jeg tænker, hvis alle Amerikanere tror, at Irak er en lollipop-is og du tror, at alle Amerikanere er dumme, så står den vel 1-1?

TheFatboy skrev:Mht. deres love, giver mange af dem ingen mening. Det synes jeg til gengæld er dybt besynderligt. At folkevalgte rådsmænd bruger deres tid på noget så latterligt.
den almene amerikaner ved intet, om hvad der sker rundt om i verden, og med god ret, for de har ikke en skid om det i skolen..
Til gengæld sker ovenstående søgsmål kun i Amerika,

Misterhamper skrev:TheFatboy skrev:Jeg tror fuldt og fast på at koncentrationen af latterlige love er størst i USA.
Jamen så lad os da tage nogen love fra Danmark, shall we? De latterlige love findes jo nærmest kun i Amerika.......
Here we go (og mange af dem er også ret nye):
Before starting your car you are required to check lights, brakes, steering and honk your horn.
If your vehicle stalls and you leave it on the side of the road, you must mark the vehicle with a red, reflecting triangle.
Attempt to escape from prison is not illegal, however, if one he is caught he is required to serve out the remainder of his term.
When driving, you must have someone in front of your car with a flag to warn horse drawn carriages that a motorcar is coming.
There is a penalty of 20kr for not reporting when a person has died.
Persons may not wear a mask.
One may not be charged for food at an inn unless that person, by his or her own opinion, is “full”.
Og mange flere, også fra de andre EU lande
http://www.dumblaws.com/laws/international/denmark

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster