Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Få det hele overstået på en gang, hvis du vil køre FB eller skal du splitte det på en anden måde.
Det burde ikke tage meget mere end 1 time og 15-30 min. at kømme det program igennem

Nick187 skrev:Hvis du har mulighed for det vil jeg bruge valgmulighed nummer 2. Workload distribuering er en effektiv måde at optimere sit program på, og væsentligt bedre end at køre alle øvelserne ud i et

Moqensen skrev:Nick187 skrev:Hvis du har mulighed for det vil jeg bruge valgmulighed nummer 2. Workload distribuering er en effektiv måde at optimere sit program på, og væsentligt bedre end at køre alle øvelserne ud i et
Så du mener simpelthen at han skal møde op i i hans styrkecenter igen om aften for at få overstået tre isolations øvelser?
Jeg står nemlig og overvejer om jeg skal købe lidt håndvægte så jeg slipper med en time i centeret og så kan lave de resterende øvelser, der kan laves med håndvægte derhjemme.

Nick187 skrev:Moqensen skrev:Nick187 skrev:Hvis du har mulighed for det vil jeg bruge valgmulighed nummer 2. Workload distribuering er en effektiv måde at optimere sit program på, og væsentligt bedre end at køre alle øvelserne ud i et
Så du mener simpelthen at han skal møde op i i hans styrkecenter igen om aften for at få overstået tre isolations øvelser?Jeg står nemlig og overvejer om jeg skal købe lidt håndvægte så jeg slipper med en time i centeret og så kan lave de resterende øvelser, der kan laves med håndvægte derhjemme.
når han stiller det op som en mulighed, må det være op til ham at bedømme om det bliver mere besværligt

Moqensen skrev:Nick187 skrev:Moqensen skrev:Nick187 skrev:Hvis du har mulighed for det vil jeg bruge valgmulighed nummer 2. Workload distribuering er en effektiv måde at optimere sit program på, og væsentligt bedre end at køre alle øvelserne ud i et
Så du mener simpelthen at han skal møde op i i hans styrkecenter igen om aften for at få overstået tre isolations øvelser?Jeg står nemlig og overvejer om jeg skal købe lidt håndvægte så jeg slipper med en time i centeret og så kan lave de resterende øvelser, der kan laves med håndvægte derhjemme.
når han stiller det op som en mulighed, må det være op til ham at bedømme om det bliver mere besværligt
IMO er det da så klart mere logisk at bruge de 10 - 15 minutter ekstra i centeret. End at skulle investere i håndvægte udover hans medlemsskab i hans center

Inevitable skrev:Lad os sige man har valgt at træne et fullbody hver 2 dag og man har valgt følgende øvelser:
Squat
Dødløft
Bor
Bænkpres
Dips
Chins
Militær Pres
Iso Bicep
Iso Tricep
Lat. Raises
Hvilke af 3 muligheder ville så være smartest, og hvorfor?
1) Få det hele overstået på én gang.
2) Træne de store øvelser om morgenen/aftenen og de små øvelser (bicep, tricep, skulder) omvendt.
3) Træne de store øvelser dag 1, de små dag 2. (Altså Dag 1 = Stor, Dag 2 = små, Dag 3 = Stor osv.
Jeg står nemlig og overvejer om jeg skal købe lidt håndvægte så jeg slipper med en time i centeret og så kan lave de resterende øvelser, der kan laves med håndvægte derhjemme.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster