Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

) , og før spiste jeg også bare 2 dåser tun og drak en liter kakao.. 

No6 skrev:det er medicin mod bumser på ryggen .. og det ser ikke ud som om at protein pulveret gør det bedre..
Så jeg kan ikk få det medicin før jeg stopper med proteinpulver ;s ..
det virker bare mærkeligt at man er tvunget til at tage kosttilskud for at få mest ud af det.. man må da ku æde sig til det.
Så ville du nok ikke engang have problemet..

No6 skrev:okay.
Men er du sikker på det med hormon-systemet? For vil ikke gå ned til lægen og argumentere for det, hvis det ikke er sandt jo. heh.

No6 skrev:Ja det er vel rigtig nok.
Men som sagt vil lægen ikke give mig det medicin, hvis jeg fortsat Drikker shakes. Og kan heller ik se noget formål i at drikke shakes hvis de bare gør acne værre..
Så en dåse makrel efter træning ville være nogenlunde liegså godt???

No6 skrev:Ja det er vel rigtig nok.
Men som sagt vil lægen ikke give mig det medicin, hvis jeg fortsat Drikker shakes. Og kan heller ik se noget formål i at drikke shakes hvis de bare gør acne værre..

sniper skrev:Og nej det er langsomt optageligt protein og langtfra lige så godt lige efter træning, men da bedre end ingenting. Så ville jeg nok fokuserer på kosten før træningen da proteinen herfra så lettere kan bruges til restitutionen. Optagelseshastigheden er simpelhen for langsom til at makrel vil gavne det såkaldte window of opportunities..

Martin G skrev:sniper skrev:Og nej det er langsomt optageligt protein og langtfra lige så godt lige efter træning, men da bedre end ingenting. Så ville jeg nok fokuserer på kosten før træningen da proteinen herfra så lettere kan bruges til restitutionen. Optagelseshastigheden er simpelhen for langsom til at makrel vil gavne det såkaldte window of opportunities..
Lige for at slynge noget ud i luften, som for topic er meget OFF-topic, så er der nogen der mener, at en kombination af hurtige og langsomme proteiner skulle forlænge det såkaldte vindues varighed. Men jeg finder lige den fulde artikel, hvis det ellers ikke er noget jeg har drømt![]()
.. Og tager naturligvis ordene tilbage i munden, hvis jeg er på herrens mark eller, at det viser sig, at kilderne på artiklen er LORT.

No6 skrev:spiser således gennem dagen:
kl 7 Morgenmad: ca 100 g havregryn
kl 10 1 Flute med kylling el kalkun
kl 11.30 1-2 flute med kylling el kalkun
efter træning: protein shake + banan
kl 18 aftensmad (forskelligt, men så meget protein og carb som mulig
kl 22: protein shake+ banan el nødder/mandler
Og nu da jeg ikke må tage de shakes mere skal jeg jo have udskiftet dem med noget andet fornuftigt?! Havde tænk på Bodylap proteinbar, lige inden træning, og så en dåse makrel + banan efter træning.

sniper skrev:No6 skrev:Ja det er vel rigtig nok.
Nåh, det er pga lactosen i mælk der er problemet..?!
Og nej det er langsomt optageligt protein og langtfra lige så godt lige efter træning, men da bedre end ingenting. Så ville jeg nok fokuserer på kosten før træningen da proteinen herfra så lettere kan bruges til restitutionen. Optagelseshastigheden er simpelhen for langsom til at makrel vil gavne det såkaldte window of opportunities..

ninjagrenen skrev:No6 skrev:spiser således gennem dagen:
Og nu da jeg ikke må tage de shakes mere skal jeg jo have udskiftet dem med noget andet fornuftigt?! Havde tænk på Bodylap proteinbar, lige inden træning, og så en dåse makrel + banan efter træning.
Det kunne være godt med en proteinbar efter træning ;)
og før du går i seng så er en skål havregryn faktisk også bedere end en shake. :D

J-S-O skrev:ninjagrenen skrev:No6 skrev:spiser således gennem dagen:
Det kunne være godt med en proteinbar efter træning ;)
og før du går i seng så er en skål havregryn faktisk også bedere end en shake. :D
Det ville da ikke være smart at indtage en masse kulhydrater før man går i seng. Man bør indtage langsomme proteiner og eventuelt lidt sund olie for at sikre en lang optagelse gennem natten...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster