Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

thesaint skrev:romaskinen 10 min inden du starter, tager store dele af kroppen. Ellers som du gør et par lette sæt i den pågældende øvelse inden du starter er godt. når vi kommer til bænk press er det en utrolig hård øvelse for skuldderen. evt nogle armsving oveni i den anden opvarmning og få en til at kontrollre du køre bænk press med rette teknik. har du prøvet at give øvelsen en pause evt en uges tid og starte op igen ? kan være du er ved at få en overbelastnings skade.

thaden skrev:Jeg har selv mange problemer med mine skuldre, og løsningen i første omgang var at få trænet med ordentlig teknik.
Kan anbefale at se Dave Tate og hans løfte teknik videoer på youtube. Her er en af dem;
http://www.youtube.com/watch?v=_QnwAoesJvQ
Phreak skrev:Kan godt være det bare er mig, men hvordan kan en romaskine ikke være udfordrende nok?
Hvis du ikke bliver varm, kan det så tænkes det er fordi du ikke giver den gas?

Acid skrev:thesaint skrev:romaskinen 10 min inden du starter, tager store dele af kroppen. Ellers som du gør et par lette sæt i den pågældende øvelse inden du starter er godt. når vi kommer til bænk press er det en utrolig hård øvelse for skuldderen. evt nogle armsving oveni i den anden opvarmning og få en til at kontrollre du køre bænk press med rette teknik. har du prøvet at give øvelsen en pause evt en uges tid og starte op igen ? kan være du er ved at få en overbelastnings skade.
Føler bare ikke at romaskinen giver særligt meget udfordring. Nu har jeg ikke prøvet at sidde ved den i mere end 10 min ad gangen, men føler ikke at den giver sved på panden efter blot 10 min, hvis du forstår. Ved ikke om man kan sætte modstanden op på dem i Fitness World? Mht bænkpres, så har jeg ikke prøvet at holde pause. Det jeg normalt gør når jeg får smerte i skulderen er at gå nogle kg ned. Det betyder at jeg kan udføre øvelsen uden smerte, men dog ikke med nær så mange kg som jeg kunne tage, dog nok til at det stadig er udfordrende. Altså det jeg mener er at det oftest er mine skuldre der siger fra før pecs og triceps.

thesaint skrev:romaskinen er ellers normalt hård og burde sagtens kunne gøre dig varm. men umidelbart lyder det heller ikke som om dit problem ligger i din opvarmning men nærmere i en skade eller over belastning eller forkert udførelse af øvelse har du ingen problemer med skulderen i andrer øvelser som f.eks military press over head eller andrer skulder øvelser ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster