Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

stillich skrev:Hvordan får man en større overarm?
Nu har jeg et et par år trænet, til tider rimelig intensivt. Men alligevel har min overarm kun vokset ca 1½ cm de sidste 2 år ?:S - synes det er underligt? - har ikke taget protein pulver, men stadig?

stillich skrev:Ja, ved man skal æde. men stadig, æder jeg bare til mit ligevægtstal, så burde de da stadig vokse en del mere :S - og jeg spiser da gerne en dåse makrel når jeg kommer hjem fra træning :S

stillich skrev:Ja, ved man skal æde. men stadig, æder jeg bare til mit ligevægtstal, så burde de da stadig vokse en del mere :S - og jeg spiser da gerne en dåse makrel når jeg kommer hjem fra træning :S

Cade skrev:stillich skrev:Ja, ved man skal æde. men stadig, æder jeg bare til mit ligevægtstal, så burde de da stadig vokse en del mere :S - og jeg spiser da gerne en dåse makrel når jeg kommer hjem fra træning :S
Generne og kun generne er svaret..

stillich skrev:Hvordan får man en større overarm?
Nu har jeg et et par år trænet, til tider rimelig intensivt. Men alligevel har min overarm kun vokset ca 1½ cm de sidste 2 år ?:S - synes det er underligt? - har ikke taget protein pulver, men stadig?

Morrison skrev:stillich skrev:Ja, ved man skal æde. men stadig, æder jeg bare til mit ligevægtstal, så burde de da stadig vokse en del mere :S - og jeg spiser da gerne en dåse makrel når jeg kommer hjem fra træning :S
For det første, drop makrellen efter træning, det er alt for fedt og sænker derfor optagelsen i kroppen på et tidspunkt hvor du har brug for hurtig energi. Spis tun i stedet for.
For det andet, så skal du over dit ligevægtsindtag for at blive større, med mindre du er helt nybegynder. Så ja, det er kosten den er gal med.

schulz skrev:Morrison skrev:stillich skrev:Ja, ved man skal æde. men stadig, æder jeg bare til mit ligevægtstal, så burde de da stadig vokse en del mere :S - og jeg spiser da gerne en dåse makrel når jeg kommer hjem fra træning :S
For det første, drop makrellen efter træning, det er alt for fedt og sænker derfor optagelsen i kroppen på et tidspunkt hvor du har brug for hurtig energi. Spis tun i stedet for.
For det andet, så skal du over dit ligevægtsindtag for at blive større, med mindre du er helt nybegynder. Så ja, det er kosten den er gal med.
Hvis der er noget der IKKE er hurtig energi, så er det da helt sikkert tun. Efter træning har din krop brug for carbs, så tun ville ikke være optimalt, derimod ville det være nemmest at tage en shake, noget lignende wieghtgainer, eller proteinshake med en banan til.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster