Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Alex4049 skrev:Kan meget vel være der er tale om overbelastning. Men det ville være nemmere at vurdere, hvis vi fik at vide hvor tit du aktiverer dem igennem træning dvs. (Hvordan dit program ser ud) samt om dine restitutionsparametre er i orden (søvn, kost, daglig aktivitet osv)

Michason skrev:Alex4049 skrev:Kan meget vel være der er tale om overbelastning. Men det ville være nemmere at vurdere, hvis vi fik at vide hvor tit du aktiverer dem igennem træning dvs. (Hvordan dit program ser ud) samt om dine restitutionsparametre er i orden (søvn, kost, daglig aktivitet osv)
Det er et 2 split program. Træner 3-4 gange om ugen.
På biceps dagene træner jeg:
Biceps curls 5 reps 3 set
Reverse curls 8 reps 3 set
Pull down
Og to andre ryg maskiner.
Det er meget varierende hvor meget søvn jeg får. Det kommer an på hvor tidlig jeg skal møde i skole. Nogle dage sover jeg 10 timer, andre 5-6 timer.
Jeg er ikke særlig diciplineret når det kommer til kosten. Men jeg mener, at de fleste dage rammer jeg de tal hvor man er i kalorieoverskud.
Nu hvor jeg tænker over det, kan det egentlig godt give mening med at der er nogle dage hvor jeg ikke spiser og sover nok.

Michason skrev:Vil det sige, at det ikke er en overbelastning, men fordi jeg ikke spiser/sover nok?
Programmet blev lavet af en instruktør/rimelig stor fyr.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster