Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moqensen skrev:Hvor meget equipment har du tænkt dig at have?
Der er jo flere herinde der har succes med homegyms indeholdende af bænkpres, squat/dødløft rack, og et par dumbells.

MulleC skrev:Moqensen skrev:Hvor meget equipment har du tænkt dig at have?
Der er jo flere herinde der har succes med homegyms indeholdende af bænkpres, squat/dødløft rack, og et par dumbells.
Har tænkt mig et homegym med:
squatrack, Bp, stativ til dips mm, seperat dødløft platform, dumbells (10-40 kg med måske 5 kgs interval?)
Hvor langt kommer jeg for 10.000? - brugt oldschool.

poul hansen skrev:Du skal være rigtigt heldig for at komme i nærheden af dine ønsker med 10.000. Hvis du har lokale allerede er du jo et godt stykke af vejen, men jeg kan fortælle OSK brugte omkring 100.000 og vi fik en MONSTER deal med en masse brugt gear.

Gaxe skrev:MulleC skrev:Moqensen skrev:Hvor meget equipment har du tænkt dig at have?
squatrack, Bp, stativ til dips mm, seperat dødløft platform, dumbells (10-40 kg med måske 5 kgs interval?)
Du kunne evt også kontakte Mr. Laust, han laver jo udstyr forholdvist billigt.. også kan du få det som du vil ha' det..
Edit: Her er tråden: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?f=22&t=26572&p=633450#p633450

Backbone skrev:badefaciliteter + vandforbrug koster også penge

Straws skrev:Du får knap nok DB´s for 10.000

Straws skrev:Du får knap nok DB´s for 10.000

'Xiva skrev:Straws skrev:Du får knap nok DB´s for 10.000
Man kunne jo "bare" købe håndvægt stænger, hvor man kunne tilsætte vægtskiver.

MulleC skrev:Moqensen skrev:Hvor meget equipment har du tænkt dig at have?

8800 skrev:MulleC skrev:Moqensen skrev:Hvor meget equipment har du tænkt dig at have?
Hmm det eneste jeg kan se der du ikke kan få i Viborg er måske et sted med DL platform. Har du prøvet Viborghallen? er det ikke meget oldschool... Tror jeg prøver det næste gang jeg er hjemme i den gamle hovedstad

Mikkel leicht skrev:jeg ville starte ud med the basics, altså super stænger og skiver og masser af det, evt håndvægte og platforme.. alt det andet kan man få senere, som tiden går.. evt søge på ny helse og motions side, de sælger ud af gamle maskiner evt..

MulleC skrev:8800 skrev:MulleC skrev:Moqensen skrev:Hvor meget equipment har du tænkt dig at have?
Hmm det eneste jeg kan se der du ikke kan få i Viborg er måske et sted med DL platform. Har du prøvet Viborghallen? er det ikke meget oldschool... Tror jeg prøver det næste gang jeg er hjemme i den gamle hovedstad
Hey 88.. Kan godt se hvad du mener, er bare efterhånden træt af DitStudies halvfimsede holdning til vægtløftning. det ligner sgu mere og mere et ældrecenter end et sted folk løfter jern.
Skal ned i viborghallen i dag, glæder mig sgu også. Tror det er super oldschool!

8800 skrev:MulleC skrev:8800 skrev:MulleC skrev:Moqensen skrev:Hvor meget equipment har du tænkt dig at have?
Hey 88.. Kan godt se hvad du mener, er bare efterhånden træt af DitStudies halvfimsede holdning til vægtløftning. det ligner sgu mere og mere et ældrecenter end et sted folk løfter jern.
Skal ned i viborghallen i dag, glæder mig sgu også. Tror det er super oldschool!
OK. Kan du ikke lige melde tilbage med pris, udstyr og åbningstider? Eventuelt over PM![]()
DitStudie er et fedt nok sted at træne og måske det sted jeg løfte tungest, men det hænger nok primært sammen med, at jeg kan få lov til at træne med min brorMen tro mig; det kunne være meget værre
Mht. maskine vil en latpulldown maskine nok være en et must i forhold til forskellige rygøvelser og tricepsøvelser IMO.
Du kan få pengene til at række lidt længere, hvis du har en kammerat, der er maskinarbejder eller smed

De går i hvert fald til 40kg og mener de koster 5000 cirka.

poul hansen skrev:Jeg tror ikke helt du ved hvad OSK er![]()
Du vil altså have 300 om måneden fra venner for at træne med saml selv håndvægte, dårligere stænger og bænke end i det gennemsnitlige center?
Husk også, måske er der 15 venner der siger: klart! Jeg vil med! Lige nu, når det kommer til stykket falder en hel del af dem fra.
Man kan sagtens starte sit eget op og være rigtigt tilfreds med det, men så skal der ca 100.000 til og foreningsstøtte, før det kan blive nogenlunde. Du skal også huske der skal lægges meget arbejde i opstarten og derefter skal der bruges tid på vedligeholdelse oprydning og rengøring.
Det er sklide sjovt at starte en motionsforening op, men også hårdt arbejde.

8800 skrev:I forhold til håndvægte kunne man købe de der med et clicksystem? Kan ikke så huske hvad de hedderDe går i hvert fald til 40kg og mener de koster 5000 cirka.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 94 gæster