Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Fassos skrev:Hej Alle Sammen...
Jeg vil meget gerne prøvetræne i en stor fodboldklub, for at vise mine gode evner jeg har.. men jeg ved ikke hvordan man kontakter storklubber som FC Midtjylland, AAB, Viborg, Vejle.. Jeg tror på mig selv og jeg vil rigtig meget imponere trænere.. Jeg vil gøre det bedste jeg kan for dem til prøvetræning..
mvh
Fassos

Fassos skrev:Ja, jeg spiller på Serie 4 niveau.. Hvilken spillerforeningdu må meget gerne give et link tak
Kan man ikke melde sig ledig på en måde også man kan se hvilke klubber der er interesserede ??

Fassos skrev:Spillerforening koster penge.. Det har jeg ikke råd til.. Ja, er på S4 niveau nu men jeg ved at jeg kan klare hvilket som helst niveau det skulle være.. Jeg trænede selv med JS også opgav træneren mig så skiftede jeg klub og nu spiller S5 for en anden klub..

Fassos skrev:Ja, det kan jeg godt.. Ja, jeg mener det ikke det er ikke pis.. Det er også sådan jeg noget langt til JS.. men jeg har planer jeg følger.. Jeg har kostplan, sprintplan og styrketræningsprogram.. Jeg tror på at det nok skal gå.. Det er bare over en måned siden jeg har trænet fodbold..

Fassos skrev:8000 jeg er 22 og tror på det hele vejen.-.

Fassos skrev:8000 jeg er 22 og tror på det hele vejen.-.

Fassos skrev:Hos en S5 klub.. i ØstJylland..

Fassos skrev:Jo, nu lytter jeg til det.. Jeg gjorde det i S4 ikke S5, der er forskel.. Jeg klør bare på og bliver ved.. Så må tålmodigheden vente..

Danté skrev:Fassos skrev:Jo, nu lytter jeg til det.. Jeg gjorde det i S4 ikke S5, der er forskel.. Jeg klør bare på og bliver ved.. Så må tålmodigheden vente..
Meget lille forskel, største spring finder du mellem serie 3 og 4, og har selv spillet serie 1, spiller dog serie 2 nu.
Klart du tror du er hurtig, når du spiller S4 og 5, der er så mange der er ++35år.
Bliv selv topscore for vores hold i serie 4, god hvor var det nemt, og der findes jo heller ikk nogen gode målmænd.

TheCzech skrev:Lol, det her minder mig om den gamle tråd om Brandon Curry på T-nation![]()
Jeg er sikker på, du nok skal nå langt fassos! Jeg glæder mig til at se dig på landsholdet.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster