Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67592 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049935 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Qute skrev:Hej.
Hvordan ekstrem hårdt?
Pagels skrev:Mette: så hvis jeg fx. skriver 100 kg bb bench, så kan du skrive: "næste gang så prøv med 102,5"?
*mette* skrev:Pagels skrev:Mette: så hvis jeg fx. skriver 100 kg bb bench, så kan du skrive: "næste gang så prøv med 102,5"?
ja det kunne jeg da, men går da ud fra at du ville gøre det hvis du kunne så ingen grund til det, og kan være du følger et program som er skyld i du ikke gør... så grunden til du ikke gør det er fordi du ikke vil opmuntres af andre til at gøre det bedre?? det er jo nok bare for at hjælpe hvis nogen kunne finde på at skrive det, og så er det da bare med at sige at man ikke kan gå højere op endnu - det forstår alle da. du vil få meget mere ud af din logbog hvis du kan følge din fremgang...
Pagels skrev:brystmål er nu 107 cm
Koppel skrev:Pagels skrev:brystmål er nu 107 cm
Næste gang prøv med 108½ cm
Friche skrev:Godt at se du får trænet på efterskolen! Er det en fed nok skole udover træningsmæssigt?
Bnaz skrev:Længe siden man har set noget til dig herinde sidst.
Hvordan er formen?
Pagels skrev:Bnaz skrev:Længe siden man har set noget til dig herinde sidst.
Hvordan er formen?
jep, har ikke lige fået skrevet
formen er udemærket, har været nede på de 84 kg, men er på 87 kg nu, og mere cut end nogensinde nærmest, syntes jeg selv
Bnaz skrev:Pagels skrev:Bnaz skrev:Længe siden man har set noget til dig herinde sidst.
Hvordan er formen?
formen er udemærket, har været nede på de 84 kg, men er på 87 kg nu, og mere cut end nogensinde nærmest, syntes jeg selv
Det lyder jo meget godt.
Får man virkelig mad nok til at bulke på sådan en efterskole?
Pagels skrev:Bnaz skrev:Pagels skrev:Bnaz skrev:Længe siden man har set noget til dig herinde sidst.
Hvordan er formen?
Det lyder jo meget godt.
Får man virkelig mad nok til at bulke på sådan en efterskole?
jep
nej ikke rigtigt, jeg spiser så meget jeg kan de måltider der er, og så drikker jeg kakao, spiser nødder osv. når der går for lang tid mellem måltiderne, så det er udemærket
rallen skrev:God bænk, hvornår fylder du 17? :O)
rallen skrev:Så er du 2 dage yngre end mig, så skal jeg da set at få mig taget sammen, hvis jeg vil op på dit bænk niveau. :O)
God vind herfra.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster