Jeg er en pige på 20 år, jeg er 168 cm høj og vejer cirka 54 kg! Jeg har altid været meget slank, men jeg synes jeg har fået lidt fedt på hofterne som jeg meget gerne vil af med.. Derudover ønsker jeg at øge min muskelmasse og stramme lidt op så jeg får markerede muuskler.
Jeg har trænet meget da jeg var 17-18 år med brækkede mit bækken 4 steder og kom aldrig igang bagefter... Jeg er i tvivl om hvor seriøs min træning har været dengang .. Men nogenlunde seriøs, jeg var i hvertfald meget mere muskuløs end jeg er nu....
Hvor skal jeg starte? Jeg vil have fedtet væk, men for at skabe muskelmasse skal jeg vel indtage mere end jeg bruger... ? hjælp
Kan man nogen steder få hjælp til kostplan ? Jeg kan nogenlunde lave en kostplan selv, men man ønsker ofte ldit hjælp og vejledning jo... Feks fordeling af kcal fedt og prot når man træner.
Jeg er ikke den HELT store fan af fitness center, jeg vil meget gerne kombinere min træning med feks svømning.. er to dage styrke og 2 dage svømning ok?
Gode ideer og råd modtages med kyshånd.
Og jeg ved godt mit bmi siger jeg er normal vægtig/undervægtig, men jeg mener nu at spejlet er det eneste sande billed af det, og mit spejl siger at der er kommet fedt på min mave og hofterne......